  • Data: 2015-03-16 13:14:59
    Temat: Re: nadejszła wiekopomna chwiła...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9210155743$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    >Z tego co wiem - tak.

    >I śmieci z produkcji...

    Hm, wiele tam nie powinno byc. Zanieczyszczenia z etylenu i resztki
    katalizatora ... o ile nie ma ich tyle samo co z "pelnowartosciowym"
    PE/PP.

    >Ale jednak jest nietrwałe. I nie trzeba alkoholu nawet - światło też
    >rozwala :(

    UV rozwala wiele tworzyw.

    Hm ...
    http://www.pattex.pl/pl/produkty/klej-termotopliwy.h
    tml

    jest do tego karta charakterystyki
    Baza: kopolimer octanu winylu i etylenu, zywice weglowodorowe

    CAS: 64742-47-8 Destylaty lekkie obrabiane wodorem (ropa naftowa) <
    3%
    Nie wiem jak inne, ale to zdecydowanie nie jest PP/PE, ani chyba odpad
    od produkcji PP/PE.

    google znajduje wiecej kart, i chyba wszystkie sa na EVA
    (ethylene-vinyl-acetate)

    Zreszta przy tej cenie - to nie musi byc odpad :-)

    J.