  • 1. Data: 2015-03-12 22:50:21
    Temat: nadejszła wiekopomna chwiła...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...i się zabrałem za poprawianie piecyka T962A.

    http://hackaday.com/2014/11/27/improving-the-t-962-r
    eflow-oven/

    Porozkręcałem to dziadostwo, i oto pierwsza kwestia.
    Na złączach w sterowniku od chu..a ulubionego specyfiku chinoli - czyli
    termogluta.

    tak to wygląda : http://www.tinypic.pl/ni3ib8kmr14e

    Pytanko - jest jakiś sposób, coby ułatwić sobie zdjęcie tego gówna ?
    Poza grzaniem opalarką, bo na to wpadłem sam - ale wolałbym tego uniknąć
    z uwagi na elektrolity...

  • 2. Data: 2015-03-12 22:56:07
    Temat: Re: nadejszła wiekopomna chwiła...
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 22:50:22 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    >
    > Pytanko - jest jakiś sposób, coby ułatwić sobie zdjęcie tego gówna ?
    > Poza grzaniem opalarką, bo na to wpadłem sam - ale wolałbym tego uniknąć

    Nie mogłem się doczekać:). Co do kleju niestety nie mam doświadczeń.
    2m

  • 3. Data: 2015-03-12 23:28:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Zastosowałem dłubanie wkrętakiem i odrywanie szczypcami :)
    Mordęga, ale jakoś poszło.

    Po zaznaczeniu konektorów, żeby potem nie pomylić i odpięciu przewodów
    wygląda toto tak;

    http://www.tinypic.pl/p2rugmvdn6uc

    W sumie jest to bardzo podobne do PCB z wersji T962, procesor ten sam
    (LPC2134F). Ale są drobne różnice. Teraz trzeba będzie spróbować zapodać
    soft, no i zrobić opisaną modyfikację na PCB.

  • 4. Data: 2015-03-12 23:32:58
    Od: 2m <m...@g...com>

    > W sumie jest to bardzo podobne do PCB z wersji T962, procesor ten sam
    > (LPC2134F). Ale są drobne różnice. Teraz trzeba będzie spróbować zapodać
    > soft, no i zrobić opisaną modyfikację na PCB.
    A którą z wersji "modu" zamierzasz zastosować ?
    2m

  • 5. Data: 2015-03-12 23:34:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A którą z wersji "modu" zamierzasz zastosować ?
    > 2m

    a to są różne ? :)
    Właśnie czytam...

  • 6. Data: 2015-03-13 00:00:27
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 23:34:46 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > a to są różne ? :)
    > Właśnie czytam...

    No.. są.
    1.DS18B20 do kompensacji cold-junction
    2.MAX31850K kompensacja i dodatkowe 2szt TC.
    3.MAX31855K j.w.ale po SPI
    Nowy firmware chyba samoczynnie wykrywa typ modu.
    Mnie podoba się Ver.2
    2m

  • 7. Data: 2015-03-13 00:10:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > 1.DS18B20 do kompensacji cold-junction
    > 2.MAX31850K kompensacja i dodatkowe 2szt TC.
    > 3.MAX31855K j.w.ale po SPI
    > Nowy firmware chyba samoczynnie wykrywa typ modu.
    > Mnie podoba się Ver.2

    No to sprawa jasna.
    Nie chcem ale muszem zacząć od początku, czyli (1), ponieważ muszę
    szybciutko coś polutować. Do jutra nie skombinuję

    A potem się zobaczy.

  • 8. Data: 2015-03-13 00:17:55
    Od: 2m <m...@g...com>

    Ale koniecznie daj znać jak poszło.
    2m
    P.S. Jestem w posiadaniu PCB do ver.2
    Jeśli będziesz zainteresowany to mogę wspomóc :)

  • 9. Data: 2015-03-13 00:19:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.03.2015 o 00:17, 2m pisze:
    > Ale koniecznie daj znać jak poszło.
    > P.S. Jestem w posiadaniu PCB do ver.2
    > Jeśli będziesz zainteresowany to mogę wspomóc :)

    Oszywiście że dam.
    Jutro będę próbował dziadostwo uruchomić, bo w sobotę mam Dzień Lutowania...

  • 10. Data: 2015-03-13 01:13:34
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 22:50, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Pytanko - jest jakiś sposób, coby ułatwić sobie zdjęcie tego gówna ?
    > Poza grzaniem opalarką, bo na to wpadłem sam - ale wolałbym tego uniknąć

    Siostro, skalpel.

    --
    pozdrawiam
    MD