  • Data: 2010-06-10 18:04:57
    Temat: Re: nad morze trasa - kilka pytań
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-06-2010 o 17:09:42 pwz <p...@o...eu> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Wybieram się nad morze, a że w tym kierunku bardzo rzadko mnie niesie,
    > więc postanowiłem poprosić BiSwK - zwłaszcza tych, którzy w tamtym
    > kierunku częściej podążają - o porady w następujących sprawach:
    >
    > 1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
    > Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór
    > Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo. Czy spotkam na niej jakieś
    > nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas? Mam na
    > myśli jakieś straszne przebudowy dróg, sytuację powodziową itp. Będę
> [...]

    W Gdańsku zapewne będziesz jechał trasą W-Z i ul Kartuską, przed wjazdem
    na obwodnicę 3miasta jest C.H. Auchan (ul Szczęśliwa) w tym miejscu trwa
    przebudowa węzła Karczemki, będziesz jechał w niedzielę, rano nie ma
    problemu, ale później możesz już postać dobrych kilkanaście minut na ulicy
    Kartuskiej.

    Stacje Paliw będziesz miał (te z WC) na obwodnicy Shell i Lotos, później w
    Gdyni Lukoil, Lotos, później w RumiBP... także będą co parę km