  • Data: 2010-06-10 18:33:38
    Temat: Re: nad morze trasa - kilka pytań
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pwz pisze:
    > Witam!
    >
    > Wybieram się nad morze, a że w tym kierunku bardzo rzadko mnie niesie,
    > więc postanowiłem poprosić BiSwK - zwłaszcza tych, którzy w tamtym
    > kierunku częściej podążają - o porady w następujących sprawach:
    >
    > 1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
    > Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór
    > Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo.

    Klasyczna to chyba Gdansk, Sopot, Gdynia, Rumia, Reda... Wejherowo nie
    lezy nad morzem :>

    >Czy spotkam na niej jakieś
    > nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas? Mam na
    > myśli jakieś straszne przebudowy dróg, sytuację powodziową itp. Będę
    > jechał w niedzielę rano, więc "korków" powinienem uniknąć, ale wolę
    > zapytać. I ewentualnie - jeżeli byście odradzali tę trasę, czy którejś
    > jej fragment - to którędy omijać ewentualne przeszkody?

    Jak juz kolega Ci napisal, wezel karczemki na obwodowej (przebudowa),
    ominac mozna przez miasto i chyba tak bym pojechal na Twoim miejscu,
    pchanie sie na obwodowa nic Ci nie da, a w niedziele w miescie powinno
    byc luzno.

    --
    Karolek