  • Data: 2021-07-08 21:33:09
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2021 18:42:47 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie - ja mówię, a oni tak bez zdania racji go do sztumu i sądu?
    > Zwłaszcza jak drugi świadek mówi, że wtedy z nim wódkę pił?

    Czy nie narzekales, ze oni tylko na umorzenie czekaja?

    Umarzaja - zle. Co robia - jeszcze gorzej :-)

    > Tak czy inaczej - są nazwiska policjantów będących na miejscu - ci
    > wiedzą, że są dwie róże sprzeczne wersje.

    Owszem, ktos to kieruje do dalszych wyjasnien.

    > I jeszcze obstawiam, że ten sam kulson prowadzi... Jak opowiadał robert
    > - oni nie widzą żadnego problemu w stawianu zarzutów z dupy niewinnym
    > ludziom...

    > O których wie, że jedne z nich są fałszywe. To kierując się kulsonią
    > logiką powinien jeszcze obydwu składanie fałszywych zeznań przylepić -
    > podobnie jak ze spowodowaniem kolizji - któryś z nich tylko nie wiadomo
    > który, to złożymy dwa akty;)

    Od razu to moze lepiej nie, bo jeszcze ktos zarzuci, ze to
    zastraszanie swiadka.
    Moze poczekac na wyrok sadu ... albo niech sad napisze powiadomienie,
    jak wykryje falszywe zeznania :-)

    > O tym piszę - i świadomie kierują wniosek do sądu o ukaranie niewinnej
    > osoby...

    No ale po to jest niezawisly sad, zeby ustalil kto winny.

    A jak obaj wjechali na czerowonym ? :-)

    J.