  • Data: 2011-08-02 16:21:19
    Temat: Re: na peryskopowej ;]
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > uwierze jak ... zobacze;]
    > mozesz masz tak superhiperzejapierdole, ale ...
    > i tak nie wierze, ze np. buty wytrzymuja ciagla
    > jazde POD woda i masz sucho ;]

    Ależ kombinezon nie jest istotny :) Owszem mam z wypinaną membraną
    i wypinanym ociepleniem tylko... nie używam tego. Wypięte wszystko.
    A w kufrze zawsze "kondon". Zapewniam, że nie przepuszcza wilgoci
    (w żadną stronę:). Dwuczęściowy, dla wędkarzy :)
    Jak nie podrzesz-nie przemoknie. Szwy podklejone.
    Na rękawiczki nic nie zakładam, próbowałem ale w tym się nie da jechać.
    Grzane manetki pomagają.
    Buty Sidi z Goretexem i jak dotąd suche. A ostatnio oprócz 500km nad Balaton
    spokojnej jazdy w deszczu zaliczyły w deszczu całą Austrię z prędkościami
    "autostradowymi". I jakoś nie moknę.

    Szymon