  • 1. Data: 2011-08-01 11:33:40
    Temat: na peryskopowej ;]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    wracajac z Mazur (do wawy) wczoraj od Zegrza
    w pelnej ulewie, po wjechaniu na Rekrucka (od skrzyzowania z Marsa)
    dowiedzialem sie organoleptycznie, ze:

    po primo - nie istnieje cos takiego jak "nieprzemakajaca" odziez
    po primo drugie- kierowcy puszek wykazuja empatie "deszczowa"
    po trzecie primo - "glebokosc brodzenia" cbf-y jest wieksza niz
    przypuszczalem ;))
    po primo ostatnie - zalany chodnik nie zawsze jest lepsza opcja niz
    zalana jezdnia ;]

    czy sa kapoki dla motocyklistow?;]
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-08-01 11:40:29
    Temat: Re: na peryskopowej ;]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > po primo drugie- kierowcy puszek wykazuja empatie "deszczowa"
    > po trzecie primo - "glebokosc brodzenia" cbf-y jest wieksza niz
    > przypuszczalem ;))

    Ja rok temu testowalem zanurzenie KHI do wysokosci gornej krawedzi dekla
    sprzegla, wyzej to juz bym zalal alternator. Ja tylko sie balem jakichs
    pootwieranych studzienek pod ta woda ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-08-01 11:40:40
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 13:33, sowa pisze:

    > po primo - nie istnieje cos takiego jak "nieprzemakajaca" odziez

    btw, jak suszyc buty "z ktorych nic nie wycieklo"?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-08-01 11:42:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > btw, jak suszyc buty "z ktorych nic nie wycieklo"?

    Kladziesz but cholewka na podlodze, kladziesz przed butem suszarke dysza
    skierowana do cholewki - testowane, dziala ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-08-01 11:47:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-08-01 13:40:29 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Ja rok temu testowalem zanurzenie KHI do wysokosci gornej krawedzi dekla
    > sprzegla, wyzej to juz bym zalal alternator.

    A co, masz w Padasaki nieszczelną pokrywę altka? Do poziomu airboxu
    można względnie śmiało brodzić (przy okazji będzie żetelna diagnostyka
    szczelności wiązek elektrycznych)*.
    Dla odważnych - Dżizas crossing:
    http://www.youtube.com/watch?v=iW90ljL83eI

    * Choć w Stukati z ażurową pokrywą suchego sprzęgła bym się raczej nie
    odważył...

    de Fresz

  • 6. Data: 2011-08-01 11:55:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A co, masz w Padasaki nieszczelną pokrywę altka?

    Ja mam taki altek pszepana:
    http://img.bazarek.pl/137603/10735/1655842/100_14960
    359404c8532fa9b9f5.jpg

    > http://www.youtube.com/watch?v=iW90ljL83eI

    NTG ale mnie rozczulilo to:
    http://www.youtube.com/watch?v=nw3Dky6qnY8 ;-)

    > * Choć w Stukati z ażurową pokrywą suchego sprzęgła bym się raczej nie
    > odważył...

    Wtedy by bylo mokre sprzeglo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-08-01 12:14:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Kladziesz but cholewka na podlodze, kladziesz przed butem suszarke dysza
    > skierowana do cholewki - testowane, dziala ;-)

    Suszarke trzeba wlaczyc, czy but na sam widok robi sie suchy? Doprecyzuj
    jesli mozesz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-08-01 12:28:55
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 13:55, AZ pisze:

    > NTG ale mnie rozczulilo to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=nw3Dky6qnY8 ;-)

    majom fantazje :))
    i napend 3x3 ;]

    > Kladziesz but cholewka na podlodze, kladziesz przed butem suszarke dysza
    > skierowana do cholewki - testowane, dziala ;-)

    tak "na gwaltownie"?
    no... sprobuje...

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-08-01 12:30:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Suszarke trzeba wlaczyc, czy but na sam widok robi sie suchy? Doprecyzuj
    > jesli mozesz.

    Trzeba wlaczyc, ale rowniez istotna jest pozycja suszarki wzgledem buta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-08-01 12:32:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tak "na gwaltownie"?
    > no... sprobuje...

    Stosowalem wiele razy bez wiekszego problemu, gwaltownie bo mialem
    wrazenie ze predzej te buty zgnija zanim wyschna same.

    --
    Artur
    ZZR 1200