  • 21. Data: 2011-09-13 19:24:15
    Temat: Re: na co postawić GPU czy CPU?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    news:j4n236$ll$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Ireneusz Brycki" napisał w wiadomości grup
    > Wrzuć mi taki dokument - ciekawostka :)
    > Spróbuj dodać wiersz nad Abeo AB-T1109. Oto link:
    > http://www.mirrorcreator.com/files/0HSPAPKY/tabela.d
    ocx_links
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa
    > autorskie itp. :]

    Mignięcie dosłownie i jest
    E...@...67GHz, 2GB RAM, WinXP SP3, Office 2003 SP3

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2011-09-13 20:17:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 17:05, qwerty pisze:
    > Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sprawdziłem na jednordzeniowym p4 mobile i też trzeba czekać.

    Spróbuj:

    https://groups.google.com/group/microsoft.public.pl.
    office/browse_thread/thread/db8783855cf629ba?hl=pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 23. Data: 2011-09-13 20:22:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Może jeszcze to: http://support.microsoft.com/kb/280821

    --
    pozdrawiam.

    Adam.

  • 24. Data: 2011-09-14 09:04:44
    Od: "deto" <d...@o...pl>

> [...]
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa

    Rownież sprawdziłem z ciekawości. Dwa kompy, LibreOffice 3.3 i Office 2010 -
    nie zdąrzyłem policzyć do 1 :P Coś masz po prostu schrzanione i głupio
    trochę, że wyciągasz na podstawie tego wnioski ;)

    Pozdrawiam, Paweł

  • 25. Data: 2011-09-14 10:42:25
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-13 18:47, Ireneusz Brycki pisze:

    > i5 + ta karta to już ok 2000 zł. To trochę drogo. Myślałem raczej o
    > zestawie za 2500 brutto max bez monitora.

    Przesadziłeś z tymi cenami.
    Ceny ze normalnego sklepu (nie internetowego):
    GeForce CUDA GTX460SE 1GB DDR5 PX 256BIT 2DVI/mHD BOX - ok. 600 zł.
    CORE i5-2400 3,1GHz BOX 6M LGA1155 BX80623I52400 2400 - ok. 740 zł.

    razem ok. 1300 zł. (w internecie pewnie jeszcze taniej), a sprzęt
    posłuży Ci naprawdę przez ładnych parę lat.

    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2011-09-14 12:42:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Może jeszcze to: http://support.microsoft.com/kb/280821

    Nie tędy droga. Jak dodaję wiersz na końcu drugiej strony to czekam góra 3
    sekundy. Jak na początku dodaję wiersz to muli strasznie. W tym czasie zjada
    cały wątek. Widać przesuwanie "V" i "X" trochę mu zajmuje. ;) Fakt komputer 5
    letni:
    p 4 630@3,8 GHz, 4x512 MiB DDR (1) na Win 7 x64 pro.
    Laptop Celeron 430 (muszę kiedy sprawdzić) czy na pewno, 1,5 GiB DDR2 i Win XP i
    też muszę czekać. ;)

  • 27. Data: 2011-09-14 12:51:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "deto" napisał w wiadomości grup
    > Rownież sprawdziłem z ciekawości. Dwa kompy, LibreOffice 3.3 i Office 2010 -
    > nie zdąrzyłem policzyć do 1 :P Coś masz po prostu schrzanione i głupio trochę,
    > że wyciągasz na podstawie tego wnioski ;)

    Nie napisałeś jaki proc. Nie schrzanione, bo na 2 komputerach to samo (na
    stacjonarnym miesiąc temu na nowo wgrywany system i przed reinstalacją było tak
    samo).

  • 28. Data: 2011-09-14 12:57:23
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-13 09:53, qwerty pisze:
> [...]
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa

    W mnie wykonuje się momentalnie - bez żadnego opóźnienia.
    Core2Duo E750, 2,93GHz, 3,5 GB ramu

  • 29. Data: 2011-09-14 13:32:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    > W mnie wykonuje się momentalnie - bez żadnego opóźnienia.
    > Core2Duo E750, 2,93GHz, 3,5 GB ramu

    Właśnie pobrałem i zainstalowałem office 2010 - dodanie wiersza trwa max 2
    sekundy. Na office 2007 jak wspomniałem. Trzeba skontaktować się z supportem.

  • 30. Data: 2011-09-14 13:50:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Tue, 13 Sep 2011 09:53:01 +0200, qwerty wrote:

> [...]
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa autorskie

    Ja z ciekawości otworzyłem w open office. Dodanie tego wiersza było szybsze
    niż oko może dojrzeć. A najciekawsze, że komputer jednocześnie renderował
    scenę 3d czyli zajętość 4 rdzeni na 100%. Intel Q9650.

    --
    pozdrawiam