  • 11. Data: 2011-09-12 18:27:01
    Temat: Re: na co postawić GPU czy CPU?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" napisał w wiadomości grup

    > co?

    Komputer można zamulić bez używania "200 zakładek na raz", a jednym dokumentem
    worda.

  • 12. Data: 2011-09-12 19:23:33
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Ireneusz Brycki" napisał w wiadomości grup

    > Komputer można zamulić bez używania "200 zakładek na raz", a jednym
    > dokumentem worda.

    Wrzuć mi taki dokument - ciekawostka :)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 13. Data: 2011-09-12 20:50:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    qwerty wrote:

    > Wystarczy jeden dokument worda, aby skutecznie zamulił p4 630@3,8 GHz (dodanie
    > wiersza w tabeli zajmuje kilka minut). Dokument nie jest zbyt duży - tylko 71
    > 488 bajtów (69,8 KiB).

    to procesor nie pierwszej swiezosci, netburst na dodatek,
    najwolniejsze desktopowe core i3 ktore wymienilem wyzej jest od niego
    dobre 5 razy szybsze a na dodatek problemem jest jakis fuckup programowy

    chodzilo mi ze dowolny procesor ktory kupi sie jako nowy da rade uciagnac
    to co trzeba, dowolny oczywiscie tez mozna zarznac w specyficznych okolicznosciach

    golym okiem ciezko zauwazyc roznice miedzy najtanszym i3 a najdrozszym i7
    w przypadku otwarcia kilku stron i edytowania niespapranych plikow w office
    tak samo obecnosc lub nie dopalania ze strony gpu

  • 14. Data: 2011-09-12 22:55:50
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 12/09/2011 21:50, m4rkiz wrote:

> [...]
    > w przypadku otwarcia kilku stron i edytowania niespapranych plikow w office
    > tak samo obecnosc lub nie dopalania ze strony gpu

    Racja. Wadliwa aplikacja ma sie nijak do wydajnosci procesora. Obecnie
    plynnosc przewijania, powiekszania, otwarzania animacji, itp. gwarantuje
    karta graficzna (nie wazne jaka, kazda wspolczesna karta to obsluguje).

    --
    Pozdr

  • 15. Data: 2011-09-13 06:40:37
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-12 18:19, Ireneusz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Tak się zastanawiam, czy biorąc pod uwagę że aktualnie office oraz
    > przeglądarki korzystają z mocy obliczeniowej GPU, to po diabła brać
    > potężne np. i7 jak można wziąć średnie i3, a kartę graficzną zamiast
    > czegoś za 300 zł dać 1200 zł.
    >[...]

    a może kup i5 2400 czy 2500 + GTX 460?
    Jestem z tego zestawu bardzo zadowolony, zakres użytkowania podobny, no
    może więcej gier.

    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-09-13 07:53:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" napisał w wiadomości grup
    Wrzuć mi taki dokument - ciekawostka :)

    Spróbuj dodać wiersz nad Abeo AB-T1109. Oto link:
    http://www.mirrorcreator.com/files/0HSPAPKY/tabela.d
    ocx_links
    Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa autorskie
    itp. :]

  • 17. Data: 2011-09-13 12:11:07
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-09-13 09:53, qwerty pisze:
> [...]
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa

    Mignięcie okiem. Poważnie.
    DualCore, Win7 32Bit, 3GB, Intel Q45. VMWare vSphere Client x 2,
    Thunderbird, Firefox, MSSQL Server 2008.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 18. Data: 2011-09-13 15:05:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" napisał w wiadomości grup
    > Mignięcie okiem. Poważnie.
    > DualCore, Win7 32Bit, 3GB, Intel Q45. VMWare vSphere Client x 2, Thunderbird,
    > Firefox, MSSQL Server 2008.

    Sprawdziłem na jednordzeniowym p4 mobile i też trzeba czekać.

  • 19. Data: 2011-09-13 16:47:39
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-13 08:40, Krzysiek pisze:

    > a może kup i5 2400 czy 2500 + GTX 460?
    > Jestem z tego zestawu bardzo zadowolony, zakres użytkowania podobny, no
    > może więcej gier.

    i5 + ta karta to już ok 2000 zł. To trochę drogo. Myślałem raczej o
    zestawie za 2500 brutto max bez monitora.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 20. Data: 2011-09-13 16:49:38
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message news:j4n236$ll$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Teraz zmierzyłem i zajęło równe 97 sekund (sam odpalony word).
    > Oczywiście zaraz rozpowszechniania i edycji pliku zabronione. Prawa autorskie itp.

    soa#1
    word 2003 sp3