  • 51. Data: 2013-08-08 10:15:46
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-08 01:48, Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Wygladasz na kolejnego, śmiesznego internetowego "mistrza kierownicy",
    > który jeżdzi najlepiej na świecie, a wszystkich innych uważa za
    > niegodnych życia idiotów wskakujących mu przed maskę. Do obrzygania tu
    > takich opowiadaczy. Nikomu tym nie zaimponujesz.

    Jesteś idiotą nie potrafiącym czytać ze zrozumieniem prostych tekstów.
    Bo jakbyś nie był to nie wymyślał byś mi od mistrza kierownicy który
    jeździ najlepiej na świecie. A za niegodnych życia nie uważam jeleni
    wyskakujących mi przed maskę czego twój nierozwinięty rozumek nie
    potrafi przyjąć do wiadomości. Uważam ich za niegodnych do
    korzystania z zewnętrznej poduszki dla pieszych za którą ja miałbym
    płacić. Ale ty tego i tak nie pojmiesz co już zdążyłeś udowodnić.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2013-08-08 11:13:07
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > potrafi przyjąć do wiadomości. Uważam ich za niegodnych do
    > korzystania z zewnętrznej poduszki dla pieszych za którą ja miałbym

    Która czasem ratuje życie. Bo nie zawsze spotkanie z samochodem kończy
    się guzem u pieszego. Ale to przerasta Twoją wyobraźnię po trzydziestu
    latach stukania jeleni.
    .

    > Ale ty tego i tak nie pojmiesz co już zdążyłeś udowodnić.

    Zdążyłeś się pochwalić, że ucieszyłoby Cię, gdyby pieszy po spotkaniu z
    Twoim autem nie był w stanie się więcej ruszać. Super. Podzieliłeś się
    też debilnym poglądem, że skoro przez 30 lat nie spowodowałeś wypadku
    (w co szczerze wątpię - ale niech Ci będzie, cuda się zdarzają), to na
    pewno dalej tak zostanie. Tak, tak, "mistrzu". :D Takie przeświadczenie
    oraz pogarda dla życia innych użytkowników drogi nie świadczą o Tobie
    najlepiej.
    I srał pies nawet te poduszki i pieniądze. Po prostu Twój pogardliwy
    stosunek do ludzi i uważanie, że mają "opakowania po rozumkach", że są
    "gnojami" i "palantami", bo zdarzyło im się popełnić błąd - podczas gdy
    Ty jesteś zawsze nieskazitelny - mówią o Tobie bardzo wiele. Przebija z
    tego tępa agresja i przerośnięte ego.

    --
    Deflegmator

  • 53. Data: 2013-08-08 18:10:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5202bff1$0$1212$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-08-07 21:51, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Być może, ale czasami dopłaciłbym jeszcze do kilkudziesięciu więcej,

    Polecam jakiś trening sensownego pakowania, wychodzi taniej.
    Żona mi się tak wyćwiczyła, że do 320 litrów pakuje 5 osób na 2 tygodnie, do
    tego lodówkę, płetwy, pościel (poszewki), deskę do pływania dla dziecka i
    parę zgrzewek napojów.
    I lumpów nigdy nie było za mało, a wręcz przeciwnie.

  • 54. Data: 2013-08-08 18:21:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-07 23:45, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    >
    > Być może, ale czasami dopłaciłbym jeszcze do kilkudziesięciu więcej,
    > więc 230 mniej było by zupełnie nie do przyjęcia :)

    Ja Ciebie rozumiem jak najbardziej :) Kiedyś potrafiliśmy się zapakować
    w 4 osoby w jakieś 300 i dawało radę. Teraz jeżdżąc w 2 bywa, że 500
    wydaje się małym bagażnikiem.

    Nie wiem, czy chętnie bym dopłacił do tych kilkudziesięciu więcej,
    niemniej nie miałbym nic przeciwko ;)

  • 55. Data: 2013-08-08 19:05:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-08 11:13, Użytkownik Deflegmator napisał:

> [...]
    >
    > Która czasem ratuje życie. Bo nie zawsze spotkanie z samochodem kończy
    > się guzem u pieszego. Ale to przerasta Twoją wyobraźnię po trzydziestu

    Nie czuje się zobligowany do ponoszenia kosztów w celu ratowania
    ich życia.

> [...]
    > "gnojami" i "palantami", bo zdarzyło im się popełnić błąd - podczas gdy
    > Ty jesteś zawsze nieskazitelny - mówią o Tobie bardzo wiele. Przebija z

    Tępej agresji i przerośniętego ego we własnych tekstach nie widzisz ?
    Po prostu dalej udowadniasz że pewnych rzeczy nie jesteś w stanie
    pojąć. Codziennie ginie tysiące ludzi, jesteś taki czuły na ich
    los utwórz jakiś fundusz do ich ratowania a przynajmniej zmniejszenia
    ich śmiertelności. No i nie zapomnij zaraz kupić tego pojazdu
    z poduszkami na zewnątrz, wszak udowodniłeś jak bliski jest ci ich
    los. Ja nie mam zamiaru udawać że świat jest inny niż jest tak
    jak ty i tobie podobni.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2013-08-08 22:20:22
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Nie czuje się zobligowany do ponoszenia kosztów w celu ratowania
    > ich życia.

    Ale sam byś wolał wpaść pod samochód z poduszką, niż pod kamaza, nie? :)

> [...]
    > pojąć. Codziennie ginie tysiące ludzi, jesteś taki czuły na ich
    > los utwórz jakiś fundusz do ich ratowania a przynajmniej zmniejszenia

    Robią to spece od poduszek.

    > No i nie zapomnij zaraz kupić tego pojazdu
    > z poduszkami na zewnątrz, wszak udowodniłeś jak bliski jest ci ich
    > los. Ja nie mam zamiaru udawać że świat jest inny niż jest tak
    > jak ty i tobie podobni.

    Nie rozumiemy się zupełnie. Ja nie żądam ani od Ciebie, ani od siebie,
    byśmy zbawiali świat. Nie bulwersują mnie też argumenty ekonomiczne,
    które przytaczasz, bo przecież nikt nie chciałby płacić za cudze błędy.
    I to jest oczywiste. Przeraża mnie tylko Twój pogardliwy stosunek do
    innych, w Twoim mniemaniu - głupszych, użytkowników drogi. Człowiek,
    który Ci śmie wbiec przed maskę w Twoich oczach to jakiś śmieć.
    Unieruchomienie delikwenta sprawiłoby Ci radość. Słowem - mógłbyś w
    ZOMO za szofera robić. Masakra. :/

    --
    Deflegmator

  • 57. Data: 2013-08-08 23:58:14
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Artur Maśląg" wrote in message

    > Ja Ciebie rozumiem jak najbardziej :) Kiedyś potrafiliśmy się zapakować
    > w 4 osoby w jakieś 300 i dawało radę. Teraz jeżdżąc w 2 bywa, że 500
    > wydaje się małym bagażnikiem.

    Też rozumiem. Wychodzę z założenia, że po to jadę samochodem, żeby wziąć
    _wszystko_ co może być potrzebne (niektóre osoby z pms-u miały okazję to
    docenić0 i zazwyczaj całe 500l bagażnika mam wypełnione bez względu na to, w
    ile osób jedziemy ;-) (ale ja często zabieram na wyjazdy gitarę i zestaw
    śpiewników, co już zajmuje sporo miejsca).
    A jakby mi bagażnika brakowało, to zawsze zostaje opcja w postaci 350l boxu
    na dach :-)
    Właśnie z powyższego powodu zamiast lecieć na szkolenie - pojadę samochodem,
    żeby nie przejmować się ilością ubrań, które mam zamiar zabrać (3 tygodnie)
    i żeby wziąć cieższe rzeczy do moich dziewczyn, które przylecą do mnie na
    tydzień (np. hulajnogę dla córki :-)

    --
    Axel

  • 58. Data: 2013-08-09 08:39:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > pływania dla dziecka i parę zgrzewek napojów.
    > I lumpów nigdy nie było za mało, a wręcz przeciwnie.

    Do Ceed'a ?? :) jak by co mieści się też spokojnie rowerek dla 4 latka :)

  • 59. Data: 2013-08-09 10:06:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-08 22:20, Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Ale sam byś wolał wpaść pod samochód z poduszką, niż pod kamaza, nie? :)

    Nie, to ty bys wolał wpaść pod taki samochód.

    > Robią to spece od poduszek.

    Uważasz że ludzie giną tylko w wypadkach drogowych ?

> [...]
    > który Ci śmie wbiec przed maskę w Twoich oczach to jakiś śmieć.
    > Unieruchomienie delikwenta sprawiłoby Ci radość. Słowem - mógłbyś w

    Nie ogarniasz tematu, pisząc brednie o mojej postawie żądasz abym
    zbawiał świat w temacie poduszki dla pieszego. A pisząc o moim
    pogardliwym stosunku do innych pokazujesz równie pogardliwy stosunek
    do kogoś kto ma inne zdanie niż ty. Co więcej jak skończony dureń
    wymyślasz i konfabulujesz na mój temat. Dorośnij, zmądrzej i ogarnij
    ten temat jeszcze raz.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2013-08-09 16:21:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-08-08 23:58, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Też rozumiem. Wychodzę z założenia, że po to jadę samochodem, żeby wziąć
    > _wszystko_ co może być potrzebne

    Ot co :)
    Szwagier sobie chwali, że wziąłem na urlop kabel HDMI na przykład ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l