    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Date: Thu, 8 Aug 2013 23:58:14 +0200
    <5202a511$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <5202bff1$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <5203c595$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>

    "Artur Maśląg" wrote in message
    news:5203c595$0$1257$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja Ciebie rozumiem jak najbardziej :) Kiedyś potrafiliśmy się zapakować
    > w 4 osoby w jakieś 300 i dawało radę. Teraz jeżdżąc w 2 bywa, że 500
    > wydaje się małym bagażnikiem.

    Też rozumiem. Wychodzę z założenia, że po to jadę samochodem, żeby wziąć
    _wszystko_ co może być potrzebne (niektóre osoby z pms-u miały okazję to
    docenić0 i zazwyczaj całe 500l bagażnika mam wypełnione bez względu na to, w
    ile osób jedziemy ;-) (ale ja często zabieram na wyjazdy gitarę i zestaw
    śpiewników, co już zajmuje sporo miejsca).
    A jakby mi bagażnika brakowało, to zawsze zostaje opcja w postaci 350l boxu
    na dach :-)
    Właśnie z powyższego powodu zamiast lecieć na szkolenie - pojadę samochodem,
    żeby nie przejmować się ilością ubrań, które mam zamiar zabrać (3 tygodnie)
    i żeby wziąć cieższe rzeczy do moich dziewczyn, które przylecą do mnie na
    tydzień (np. hulajnogę dla córki :-)

    --
    Axel