  • Data: 2014-12-01 17:01:40
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > znam osoby, które nie zarabiają 2500 na miesiąc a srajfona mają. Więc to
    > nie jest tak jak myślisz.

    Nie wciskaj mi dziecka w brzuch :-) Nigdzie nie napisałem że tak myślę. Na
    świecie jest dużo ludzi niepoważnych, którzy kupują rzeczy na które ich nie
    stać i ja doskonale sobie zdaje z tego fsktu sprawę.

    > Są tacy co koniecznie muszą zaszpanowa. Są
    > tacy u których dziłą efekt szminki
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_szminki

    Zgoda, są ludzie kupujący iPhone dla szpanu, mimo że ich nie stać.

    Z faktu że są tacy ludzie nie wynika bynajmniej że wszyscy posiadacze
    iPhona należą do tej właśnie kategorii.