  • Data: 2014-11-30 13:24:53
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:547a3ffc$0$2653$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak widać nie znasz polskich realiów.
    > Poczytaj o rozwarstwieniu dochodów, współczynniku Giniego...

    Widać branża elektroniczna i software'owa to wyjątek na skalę światowa.

    > A ja mogę napisać że znam kilkadziesiąt osób której zarabiają
    > poniżej 2000 zł. Zgodnie z prawdą zresztą.

    Obracamy się najwyraźniej w innych kręgach, innym towarzystwie.

    > PS. Ja zarabiam 2,500 zł będąc specjalistą DTP z kilkunastoletnim
    > doświadczeniem w zawodzie. W moim mieście wyżej nie podskoczę.
    > Znam dobrze rynek. I tak powinienem się cieszyć.

    Co to za miasto i co Cię trzyma w tym "Twoim mieście"?
    2500 to moim zdaniem płaca dla osoby bez wykształcenia...
    Takiej, którą można łatwo zastąpić z łapanki z ulicy.
    Tu czytam, że 1950 to MINIMALNE wynagrodzenie w Tesco w 2013!!!
    I nawet tu ich związki zawodowe występują z protestami o podwyżki:
    http://finanse.wp.pl/kat,18453,title,Ile-zarabiaja-p
    racownicy-Tesco,wid,15295224,wiadomosc.html?ticaid=1
    13e56
    Jeśli Ty się znasz na swojej robocie i jesteś dobry, do tego znasz
    jakiś język obcy to bez jaj żebyś nie znalazł pracy za conajmniej
    5-6 tysięcy w jakiejś dobrej firmie... Nie wygłupiaj się, słabo szukałeś.

    > Wydałbyś całą swoją pensje na telefon? Szczerze poproszę.

    Chyba się nie dogadaliśmy. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem...
    Mówiłem o wyborach jakie podejmują ludzie którzy nie zarabiają
    2000 brutto tylko 15-20 tysięcy brutto. To oczywiste że kupno
    smartfona za całą miesięczną pensję nie jest rozsądne i mam
    nadzieję że nikt tak nie robi...