  • 61. Data: 2012-03-22 09:06:29
    Temat: Re: na bogato!
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 08:39, Arek pisze:

    > I tych co dostali za darmo wykształcenie, opiekę zdrowotną itp. Niech
    > wyskakują teraz z kasy. Jak to zrobią mogą zacząć krytykować.

    Idźmy dalej :-) Dorzućmy małżeństwo-rodzinę,chorych-niepełnosprawnych,
    starców i dzieci. Wszak stoi w sprzeczności z równouprawnieniem,
    podmiotowością jednostki, prawami człowieka, dyrektywami. To jawna
    dyskryminacja a przecież gej też człowiek :-)

  • 62. Data: 2012-03-22 09:13:00
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 19:45, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ty jesteś ślepy czy tylko przypadek "drzazgę w oku bliźniego widzi a
    > belki w swoim nie dostrzega"?

    Usiądź wygodnie w fotelu. Przeczytaj to zdanie jeszcze raz i trochę
    pomyśl nad tymi wszystkimi łatwymi odpowiedziami, które dostajesz na
    tacy. Nad dzieleniem, nienawiścią i urojeniami.

  • 63. Data: 2012-03-22 09:14:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-21 23:20, J.F. pisze:
    (...)
    > Pewien to nie, ale tego tamtemu rzadowi raczej sie nie zarzuca.
    > Strzelanie, bicie, internowanie wolnomyslicieli - to juz tak.
    >
    > Chociaz
    > http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/byl_ostatnia_
    ofiara_komunizmu_-_23._rocznica_smierci_ks._suchowol
    ca__18683

    > http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=296

    O przepraszam, zapomniałbym o tym.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 64. Data: 2012-03-22 09:16:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 22:34, to pisze:
    > Super, ale dlaczego TYLKO kościołowi? Dlaczego kościołowi zwrócono 100%,
    > a nawet pewnie więcej niż 100% (poczytaj o przekrętach), a mi zwrócono
    > 0%? Dlaczego sekta katolicka jest uprzywilejowana w stosunku do reszty
    > obywateli?

    Dalej powtarzasz kłamstwa

  • 65. Data: 2012-03-22 10:13:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.03.2012 16:11, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Tak, nieustanne sianie nienawisci wobec wszystkich, ktorzy domagaja sie
    > elementarnej sprawiedliwosci. Gloryfikowanie bandytow jak Jaruzelski,
    > czy Kiszczak. Nieustanne dzielenie spoleczenstwa na tych swoich i tych
    > ciemniakow, ktorzy donosicieli za PRLu maja za zwykle kanalie.
    > Podsycanie nienawisci rasowej. Zbicie majatku z "blogoslawienstwa"
    > komuchow (poczatki GW). Nawet niektorych komuchow jako wrogow moge
    > szanowac, Michnik nawet na to nie zasluguje.

    Ale oczywiście masz niezbite dowody na swoje pomówienia i jesteś w
    stanie je tu podać?

  • 66. Data: 2012-03-22 11:01:42
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    z wrote:

    > Usiądź wygodnie w fotelu. Przeczytaj to zdanie jeszcze raz i trochę
    > pomyśl nad tymi wszystkimi łatwymi odpowiedziami, które dostajesz na
    > tacy. Nad dzieleniem, nienawiścią i urojeniami.

    No właśnie zastanów się. Różne rzeczy można Michnikowi zarzucać ale np.
    "podsycanie nienawisci rasowej" tak dalece przekracza granice nonsensu, że
    dalszą dyskusję to chyba psychiatra może prowadzić.

    Co do zaś dzielenia - to zastanów się nad pojęciem "Oni", albo "wyszktałciuchy".
    Albo używanym już 20 lat temu przez tzw. "kręgi patriotyczne" pojęciem "różowi"
    wobec tych którzy nie uważali, że wszytskich członków b. PZPR należy powiesić na
    latarniach a intronizacja Chrystusa Króla przez Sejm nie jest najszczęśliwszym
    pomysłem. Otd. Albo wyjątkowo chamskim przekręceniem wypowiedzi o "grubej
    kresce". Wymyślanie epitetów które łatwo się przyklejają i ułatwiają prosty
    podział na naszych dobrych i złych onych to jest specjalność właśnie drugiej
    strony a nie Michnika.

    Zatem zastanów się.

    pzdr
    \SK

  • 67. Data: 2012-03-22 11:26:57
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 11:01, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Co do zaś dzielenia - to zastanów się nad pojęciem "Oni", albo
    > "wyszktałciuchy".

    Nie brnij. Patrz "mochery", "oszołomy"...
    A teraz mi napiszesz że skala nie porównywalna i najwięcej krzyczą
    przeciwnicy Michnika.
    Żałość. :-)

  • 68. Data: 2012-03-22 11:27:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:
    > W dniu 2012-03-21 19:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > [...]
    >
    > Jak to się mówi: "Przyganiał kocioł garnkowi":)

    Tak, tak, oczywiście. Michnik nawołuje do nienawiści rasowej. Na tej zasadzie to
    można równie błyskotliwie powiedzieć "źli Żydzi winni że ich Hitler mordował,
    wszak nie ma iskry bez ognia..."

    O urojeniach o korzeniach GW, czy dzieleniu społeczeństwa też szkoda gadać (A
    może wojna na górze, czy różowi vel. kryptokomuniści (wobec tych którzy
    siedzieli w p..dlu za walkę z komunizmem), czy z nowszych wykształciuchy, czy
    "oni stoją tam gdzie ZOMO", to wszystko wynalazek Michnika?)

    Różne rzeczy można Michnikowi zarzucać (choć w większości mających związek z
    rzeczywistością zarzutów można spokojnie podstawić nazwisko Michnik nazwiskiem
    jakiegokolwiek aktualnego lub byłego redaktora naczelnego większej gazety czy
    tygodnika -- zarzuty o stronniczość, pokazywanie w złym świetle drugiej strony,
    wybielanie swojej własnej opcji są tu zupełnie generyczne) ale to co pojawiło
    się w poście na który odpowiadam jest tak ciężkim połączeniem nonsensu
    nienawiści i urojeń, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Żadnego.

    A tak BTW. to rzeczony Michnik ma realne zasługi dla obalenia komunizmu. Dla
    samego betonu partyjnego nazwiska Michnik czy Kuroń były synonimami
    najgroźniejszej ekstremy. Tak się dziwnie składa, że wielu z dzisiejszych "od
    zawsze walczących" (wielu to nie wszyscy, wielu, jak najbardziej realnie
    walczyło, choćby Macierewicz) siedziało wtedy grzecznie i cichutko. Cóż, wtedy
    za "otworzenie ust" można było pałą w łeb dostać i trafić za kratki. Do nie
    jednego też "nieznani sprawcy" przybyli. No a dziś jest to tanie...

    pzdr
    \SK

  • 69. Data: 2012-03-22 12:48:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Mar 2012 09:16:56 +0100 osobnik zwany z wystukał:

    biedaku, nie umiesz przejrzeć na oczy?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2012-03-22 12:55:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 12:48, masti pisze:
    > biedaku, nie umiesz przejrzeć na oczy?

    Mam nadzieję że nie będziesz się wstydzić za to co widzisz i zrozumiesz
    to jest kłamstwo.