    Date: Thu, 22 Mar 2012 11:01:42 +0100
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na bogato!

    z wrote:

    > Usiądź wygodnie w fotelu. Przeczytaj to zdanie jeszcze raz i trochę
    > pomyśl nad tymi wszystkimi łatwymi odpowiedziami, które dostajesz na
    > tacy. Nad dzieleniem, nienawiścią i urojeniami.

    No właśnie zastanów się. Różne rzeczy można Michnikowi zarzucać ale np.
    "podsycanie nienawisci rasowej" tak dalece przekracza granice nonsensu, że
    dalszą dyskusję to chyba psychiatra może prowadzić.

    Co do zaś dzielenia - to zastanów się nad pojęciem "Oni", albo "wyszktałciuchy".
    Albo używanym już 20 lat temu przez tzw. "kręgi patriotyczne" pojęciem "różowi"
    wobec tych którzy nie uważali, że wszytskich członków b. PZPR należy powiesić na
    latarniach a intronizacja Chrystusa Króla przez Sejm nie jest najszczęśliwszym
    pomysłem. Otd. Albo wyjątkowo chamskim przekręceniem wypowiedzi o "grubej
    kresce". Wymyślanie epitetów które łatwo się przyklejają i ułatwiają prosty
    podział na naszych dobrych i złych onych to jest specjalność właśnie drugiej
    strony a nie Michnika.

    Zatem zastanów się.

    pzdr
    \SK