  • 51. Data: 2012-03-21 21:10:13
    Temat: Re: na bogato!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 14:17:14 +0100, z napisał(a):

    > Te przekręty z funduszem to pryszcz (napiętnować trzeba) w porównaniu z
    > tym co zabrano.

    Czasem ostatbnio nie było takiej komisji, co oddawał, nawet nie swoje?

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2012-03-21 22:34:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Fundusz koscielny to skladki na ZUS (panstwowy) zdaje sie. Nie ja i nie
    > zaden ksiadz wymyslil przymus ZUSu.

    Ten argument to na trzeźwo?

    > Komisja majatkowa dzialala po to by
    > zwrocic zagrabione przez czerwonych mienie.

    Super, ale dlaczego TYLKO kościołowi? Dlaczego kościołowi zwrócono 100%,
    a nawet pewnie więcej niż 100% (poczytaj o przekrętach), a mi zwrócono
    0%? Dlaczego sekta katolicka jest uprzywilejowana w stosunku do reszty
    obywateli?

    > Nie zwrocili wszystkiego.

    ROTFL!

    > O zwolnieniach podatkowych nie wiem.

    To się dowiedz. Czy ja mogę pobierać za swoje usługi pieniądze do
    kieszeni i nie płacić od tego podatku?

    > Zwolnienie moze dla urzednika jest
    > zyskiem, dla normalnego czlowieka poprostu zmniejszeniem strat. Jesli
    > daje komus pieniadze, wszystko jedno czy ksiedzu, czy bezdomnemu, czy
    > daje bo mam za duzo;-), to daje temu komus i tylko jemu. Nie zycze sobie
    > by minister Vincent zabieral z tego cokolwiek, zeby Donald mogl budowac
    > na ch* mi potrzebne stadiony za 2 Gzl.

    Teraz już wiem na 100%, że nie jesteś trzeźwy.

  • 53. Data: 2012-03-21 22:37:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Trzeba było najpierw nie zabierać (zgodnie i niezgodnie z prawem PRLu)
    > Jak można oddać to trzeba oddawać i nie tylko potomkom syjonu :-)

    Ale kościołowi oddano 100% (albo i więcej), a innym NIC, pomijając
    jednostkowe przypadki, gdzie udało się uzyskać coś po wielu latach
    kosztownych batalii sądowych.

    > Jak oddawać to wszystkim albo wcale.

    Więc dlaczego oddano wyłącznie kościołowi?

  • 54. Data: 2012-03-21 22:39:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Dorzuć jeszcze esbeckie emerytury, przywileje nauczycieli, górników,
    > policjantów, finansowanie partii politycznych, konserwacje zabytków,
    > ulgi prorodzinne...
    > Bądź konsekwentny. Jest mnóstwo świętych krów. To jest
    > niesprawiedliwe!!! :-)

    Ależ dorzucam ich wszystkich. Tyle, że to wątek akurat o kościele --
    instytucji działające z niezwykłą wręcz hipokryzją.

  • 55. Data: 2012-03-21 23:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 18:17:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ty też chcesz dołączyć do takiej retoryki, jakiej używa np. niejaki
    > "O'Pajak", czy Krzystof45?

    > Jesteś pewien? Może w "Psach" byli poza kadrem...

    Pewien to nie, ale tego tamtemu rzadowi raczej sie nie zarzuca.
    Strzelanie, bicie, internowanie wolnomyslicieli - to juz tak.

    Chociaz
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/byl_ostatnia_
    ofiara_komunizmu_-_23._rocznica_smierci_ks._suchowol
    ca__18683

    http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=296

    J.

  • 56. Data: 2012-03-22 07:16:43
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 22:37, to pisze:

    > Ale kościołowi oddano 100% (albo i więcej), a innym NIC, pomijając
    > jednostkowe przypadki, gdzie udało się uzyskać coś po wielu latach
    > kosztownych batalii sądowych.

    Powtarzasz ciągle kłamstwa.
    Cóż... Może i medialnie to jest skuteczne.

  • 57. Data: 2012-03-22 07:17:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 22:39, to pisze:

    > Ależ dorzucam ich wszystkich. Tyle, że to wątek akurat o kościele --
    > instytucji działające z niezwykłą wręcz hipokryzją.

    Masz rację. Wybiórcza hipokryzja.
    Załamka.

  • 58. Data: 2012-03-22 08:39:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-22 07:17, z pisze:

    > Masz rację. Wybiórcza hipokryzja.
    > Załamka.

    I tych co dostali za darmo wykształcenie, opiekę zdrowotną itp. Niech
    wyskakują teraz z kasy. Jak to zrobią mogą zacząć krytykować.

    A.

  • 59. Data: 2012-03-22 08:44:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-21 19:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
    [...]
    > Idź się leczyć z nienawiści własnej i z urojeń. Bo na razie to ciężko
    > bredzisz.

    Jak to się mówi: "Przyganiał kocioł garnkowi":)

    A.

  • 60. Data: 2012-03-22 08:46:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-21 14:05, z pisze:
> [...]
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc
    y-biskupi_245777.html

    > No aż się zebrałem w sobie i przejrzałem te "fury"
    > Skoda, hyundai, chevrolet. No dobra Audi, WV :-)
    [...]

    Może statystyczny troll na pms jeździ zagazowaną 20letnią fabią, więc
    dla takiego to są "fury". Gdyby zajechał taką nówką skodą pod remizę to
    byłby królem.

    A.