  • 21. Data: 2012-03-20 13:00:31
    Temat: Re: na bogato!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Daleko mi do KK, ale jedno trzeba powiedzieć, tych pieniędzy nie
    > wyłudzają

    Bzdura -- fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia podatkowe. To
    są MILIARDY odebrane narodowi przez czarną mafię.

    > ludzie płacą bo chcą. Jest cennik i decydujesz się albo nie,
    > tak samo jak z każdą inną usługą czy towarem.

    To też nie do końca prawda, ale powiedzmy, jak ktoś głupi, to niech
    płaci, mi osobiście nie przeszkadza. Ale załóż firmę i spróbuj sprzedawać
    usługi w stylu "odpuszczenie grzechów" posługując się psychomanipulacjami
    (czyli z grubsza to co oni robią i jeszcze się tym szczycą). Bardzo
    szybko zajmie się Tobą prokurator, bo jest na to paragraf.

  • 22. Data: 2012-03-20 13:07:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kamil 'Model'

    > Tak tylko np. w sąsiedniej wsi (inna parafia) już cennika nie ma, tylko
    > jest "co łaska". Masz 50PLN to dasz i ślub się odbędzie albo chrzest, a
    > nie centralnie wydrukowane ceny usług świadczonych przez księdza.
    > Rozumie dać na ile Ciebie stać a nie ile chce ksiądz.

    Ciekawe, czy ksiądz ma kasę fiskalną i odprowadza od tego podatek? Bo ja
    muszę mieć, nie ja jakoś nie mogę przyjmować opłat za usługi do kieszeni.

  • 23. Data: 2012-03-20 13:12:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 12:52, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > nie centralnie wydrukowane ceny usług świadczonych przez księdza.
    > Rozumie dać na ile Ciebie stać a nie ile chce ksiądz.

    A mogę np. przenocować w Mariocie za co łaska, np. 50pln? Co za
    niesprawiedliwość.

    I kto Ci broni zrobić chrzest w sąsiedniej wsi?

    A.

  • 24. Data: 2012-03-20 13:18:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 12:52, to pisze:
    > begin Arek

    > Nie daję? A fundusz kościelny to skąd się bierze? A zwolnienia podatkowe?
    > A komisja majątkowa, która zwróciła mienie TYLKO kościołowi, a mi np. nie?

    A to już z pretensjami do polityków.

    > Właśnie o to chodzi, głąbie, że płacę i to jeszcze przymusowo.

    Aby móc płacić musiałbyś najpierw zarabiać.

    A.

  • 25. Data: 2012-03-20 13:19:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 13:12, Arek pisze:

    > I kto Ci broni zrobić chrzest w sąsiedniej wsi?
    >
    > A.

    Nikt mi nie broni. Ale albo wszyscy mają cennik i odprowadzają podatki,
    albo wszyscy mają cennik "co łaska"

  • 26. Data: 2012-03-20 13:20:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > A mogę np. przenocować w Mariocie za co łaska, np. 50pln? Co za
    > niesprawiedliwość.

    "Co łaska" bez odprowadzonych podatków, tak jak to muszą robić wszyscy
    pozostali, to i tak za dużo.

  • 27. Data: 2012-03-20 13:21:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2012 13:12, Arek pisze:

    > A mogę np. przenocować w Mariocie za co łaska, np. 50pln? Co za
    > niesprawiedliwość.

    Marriot jest współfinansowany przez państwo i zwolniony z większości
    podatków? Od kiedy?

  • 28. Data: 2012-03-20 13:35:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > A to już z pretensjami do polityków.

    Hahaha, a mafia kościelna może o to nie zabiegała? Zmusili ich do brania?
    Przecież to są przepisy zainicjowane przez KK i wprowadzone rękami jego
    członków-polityków kosztem całego społeczeństwa.

    > Aby móc płacić musiałbyś najpierw zarabiać.

    Zarabiam od 20 roku życia.

  • 29. Data: 2012-03-20 18:17:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Ciekawe, czy ksiądz ma kasę fiskalną i odprowadza od tego podatek?
    W odróżnieniu od emerytów i rencistów, księża i prostytutki podatku nie odprowadzają.
    Ktoś jeszcze w
    tym kraju? Bo nie wiem.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2012-03-20 18:18:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arek napisał(a):
    > Fakt, Passat, Hunday, skoda, normalnie żal dupę ściska.
    No nie świruj że nie wyglądają jak "czarna mafia" bloku wschodniego LOL
    Zapomniałeś jeszcze o maluchu ojca dyrektora długości 6.17 m za 360 tysięcy euro LOL
    --
    Krzysiek