  • 11. Data: 2012-03-20 11:49:32
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A jak wygląda przeciętny samochód
    > Polaka?

    W mojej okolicy calkiem niezle, mam chyba najstarsze volvo w promieniu 5km.

    > Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o
    > "ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6,
    > Lexusami czy choćby Passatami i Superbami?

    A czym maja jezdzic, zeby zadowolic To?

    > Na pomoc biednym nie ma,

    Jest. Caritas wydaje kwote o wiele wieksza niz WOSP, tylko bez trabienia
    o tym w kazdej TV. W mojej bylej parafii zywi sie 200-400 osob
    bezdomnych/ubogich. Sasiednia parafia utworzyla niedawno szkole dla
    dzieci autystycznych. Tylko o tym wszystkim nie przeczytasz w gazetach
    typu SE, GW, czy innych brukowcach.

    > na
    > utrzymanie kościoła nie ma, a na wózek za 100 tys. jest?

    Jest.

    > Ile obiadów dla
    > biednych dzieci można by kupić, gdy każdy tłusty biskup przesiadł się do
    > tańszego auta?

    Ile?

    > Jedna wielka, zakłamana zgraja.

    Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
    moznaby nakarmic.
    Ogolnie malo mnie interesuja pieniadze nie moje. Nie chce, to nie place.
    Natomiast bardzo mnie interesuje finansowanie partii politycznych z
    m.in. moich pieniedzy. Partii, ktore w wiekszosci albo nic nie robia,
    albo dzialaja na moja szkode (tak w ramach wdziecznosci).
    BTW parking przed Sejmem wyglada tak, ze targi samochodowe w Genewie to
    mala prowincjonalna impreza przy tym. Siedziby ZUSu to wypas taki, ze
    chyba tylko redakcja pewnego brukowca na Czerskiej w DC robi wieksze
    wrazenie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2012-03-20 11:56:37
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:38, Kamil 'Model' pisze:
    [...]
    > Wkurzają mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robią a kasiorę na biednych
    > ludziach trzepią. Za ślub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
    > Cennik jest długi i drogi...

    Daleko mi do KK, ale jedno trzeba powiedzieć, tych pieniędzy nie
    wyłudzają ludzie płacą bo chcą. Jest cennik i decydujesz się albo nie,
    tak samo jak z każdą inną usługą czy towarem.

    A.

  • 13. Data: 2012-03-20 12:02:37
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:36, to pisze:

    > Typowy debilny argument.

    Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

    > Przestanę od momentu, gdy zaczną na to sami pracować.

    Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że
    jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

    > Dlaczego ja miałbym to robić? Czy to ja nawijam co niedziele o tym, że
    > należy żyć w ubóstwie i rozdawać pieniądze biednym? To oni tak bredzą, a
    > wożą się autami za 100 tys.

    A co Cię obchodzi co oni nawijają, nie Twój problem, Ty im za to nie
    płacisz więc po cholerę się ciskasz? Typowy bełkot nieudaczników
    życiowych, którym wszystko dookoła przeszkadza. Zamiast marudzić weź się
    za robotę zarób, i jeździj czym chcesz i gdzie chcesz.

    > Podsumowując (żebyś zrozumiał) -- wożą się drogimi (jak na Polskę) autami
    > w dużej mierze za pieniądze wyłudzone w ten czy inny sposób od nas
    > wszystkim, a przy tym "nauczają" o ubóstwie itp. Żenująca, zakłamana
    > gromada.

    Biedny "to", wszyscy mu przeszkadzają, nauczyciele, lekarze, księża.
    Wszystkich musi utrzymywać. LOL.

    A.

  • 14. Data: 2012-03-20 12:08:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:49, Pawel "O'Pajak" pisze:
    [...]
    > Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
    > moznaby nakarmic.

    Z prawie państwowych pieniędzy płaci się tubie medialnej rządu, czyli
    Lisowi za jeden program 300 000 PLN.

    Niech nam nasz geniusz 'to' policzy ile passatów można za to kupić.
    Następnie może sobie policzyć ile takich programów jest w miesiącu a
    potem ile miesięcy w roku. Łączna liczba passatów powinna przekroczyć to
    co było na tych szokujących zdjęciach.

    A.

  • 15. Data: 2012-03-20 12:46:37
    Temat: Odp: na bogato!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > składają jedynie zakonnicy, a księża jedynie czystości i posłuszeństwa,
    > więc nie gorączkuj się tak tym "bogactwem".

    I dlatego należy zakręcić im kurek z państwową kasą.
    Niech sobie takie "prawa" realizują na własny koszt i nikt nie będzie miał
    pretensji.

  • 16. Data: 2012-03-20 12:52:10
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:56, Arek pisze:
> [...]
    > wyłudzają ludzie płacą bo chcą. Jest cennik i decydujesz się albo nie,
    > tak samo jak z każdą inną usługą czy towarem.

    Tak tylko np. w sąsiedniej wsi (inna parafia) już cennika nie ma, tylko
    jest "co łaska". Masz 50PLN to dasz i ślub się odbędzie albo chrzest, a
    nie centralnie wydrukowane ceny usług świadczonych przez księdza.
    Rozumie dać na ile Ciebie stać a nie ile chce ksiądz.

  • 17. Data: 2012-03-20 12:52:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

    Nie daję? A fundusz kościelny to skąd się bierze? A zwolnienia podatkowe?
    A komisja majątkowa, która zwróciła mienie TYLKO kościołowi, a mi np. nie?

    > Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że
    > jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

    Właśnie o to chodzi, głąbie, że płacę i to jeszcze przymusowo.

  • 18. Data: 2012-03-20 12:53:41
    Temat: Re: Odp: na bogato!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > I dlatego należy zakręcić im kurek z państwową kasą. Niech sobie takie
    > "prawa" realizują na własny koszt i nikt nie będzie miał pretensji.

    Dokładnie, niech im wierni dają kasę, niech normalnie płacą podatek od
    darowizn jak każdy, niech sobie prowadzą działalność gospodarczą jak mają
    ochotę i od tego też odprowadzają podatki jak każdy, to wtedy nie będę
    nic mówił nawet jak się będą wozić Maybachami. O ile oczywiście przestaną
    pierdolić co niedziele o "ubóstwie", bo jeśli nie, to argument o
    hipokryzji pozostanie aktualny.

  • 19. Data: 2012-03-20 12:55:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
    > moznaby nakarmic.

    Ale oni na to sami zarabiają, a czarna mafia nie.

    > Ogolnie malo mnie interesuja pieniadze nie moje.

    Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to jest w dużej mierze z
    Twoich pieniędzy? Fundusz kościelny, komisja majątkowa, zwolnienia
    podatkowe to niby co jest?

    > Nie chce, to nie place.

    Hahaha.

  • 20. Data: 2012-03-20 12:56:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

> [...]
    > Następnie może sobie policzyć ile takich programów jest w miesiącu a
    > potem ile miesięcy w roku. Łączna liczba passatów powinna przekroczyć to

    Zawsze twierdziłem, że TVP należy ograniczyć do jednego programu w którym
    wyświetlane byłyby wyłącznie programy "misyjne", zero reklam, idiotyzmów,
    komercji, Lisów i innych celebrytów.