  • 1. Data: 2012-03-20 08:27:03
    Temat: na bogato!
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@W...gazeta.pl>

    zawsze sie zastanawialem jaka grupa zawodowa przewaza na PMS. Bo w koncu
    ludziska maja tu czesto wielkie i drogie auta.
    przyznac sie ktory biskupuje?

    http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc
    y-biskupi_245777.html

  • 2. Data: 2012-03-20 08:33:06
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    Ale gdzie tu te limuzyny? Chyba tylko ten Lexus się nadaje, reszta to średniaki
    :) Octavia, VW, Daewoo z krzyżem na klapie, stare Audi?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 3. Data: 2012-03-20 08:52:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jk9bg7$s61$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przyznac sie ktory biskupuje?
    >
    > http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc

    prosze cie nie baw sie w Pudelka ...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 4. Data: 2012-03-20 10:24:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Potocki Passion & Adventure

    > Ale gdzie tu te limuzyny? Chyba tylko ten Lexus się nadaje, reszta to
    > średniaki :) Octavia, VW, Daewoo z krzyżem na klapie, stare Audi?

    To A6 jest warte w tej chwili nadal blisko 100 tys., a pewnie dzisiaj go
    nie kupił. Dalej nowy pasek -- 150 tys. Jakie nowe Volvo, też nie mało.
    Lexus. Nawet te słabsze, zapewne nie kupione wczoraj, przy kupnie
    kosztowały może nawet 150 tys. Mało? A jak wygląda przeciętny samochód
    Polaka?

    Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o
    "ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6,
    Lexusami czy choćby Passatami i Superbami? Na pomoc biednym nie ma, na
    utrzymanie kościoła nie ma, a na wózek za 100 tys. jest? Ile obiadów dla
    biednych dzieci można by kupić, gdy każdy tłusty biskup przesiadł się do
    tańszego auta? Jedna wielka, zakłamana zgraja.

  • 5. Data: 2012-03-20 10:48:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Kuba (aka cita) nabazgrał(a):

    dzi-limuzyna-za-150-0
    > prosze cie nie baw sie w Pudelka ...

    I przekaż 1% dla sekty jezus :)

  • 6. Data: 2012-03-20 11:30:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Kto Ci broni zostać księdzem, potem być wyświęcony na biskupa i jeździć
    takim właśnie "bogatym" autem ?
    O ile mnie pamięć nie myli, to śluby czystości,posłuszeństwa i ubóstwa
    składają jedynie zakonnicy, a księża jedynie czystości i posłuszeństwa, więc
    nie gorączkuj się tak tym "bogactwem".
    Mają do tego pełne prawo. Jak z tego prawa korzystają zostanie zweryfikowane
    później...
    Twierdzisz - "Na pomoc biednym nie ma, na utrzymanie kościoła nie ma...".
    Zapytam, od kiedy to jakikolwiek kapłan ma Cię utrzymywać ? Pretensje
    kierujesz pod zły adres.
    Jeszcze o jedno zapytam, dlaczego nie sprzedałeś własnego samochodu i nie
    rozdałeś pieniędzy ubogim ?!
    Wiesz ile obiadów dla biednych dzieci można by kupić ?
    Masz, poczytaj - Mt 7,1-6.
    Pozdrawiam!
    WOJO

  • 7. Data: 2012-03-20 11:36:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WOJO

    > Kto Ci broni zostać księdzem, potem być wyświęcony na biskupa i jeździć
    > takim właśnie "bogatym" autem ?

    Typowy debilny argument.

    > O ile mnie pamięć nie myli, to śluby czystości,posłuszeństwa i ubóstwa
    > składają jedynie zakonnicy, a księża jedynie czystości i posłuszeństwa,
    > więc nie gorączkuj się tak tym "bogactwem".

    Przestanę od momentu, gdy zaczną na to sami pracować.

    > Twierdzisz - "Na pomoc biednym nie ma, na utrzymanie kościoła nie
    > ma...". Zapytam, od kiedy to jakikolwiek kapłan ma Cię utrzymywać ?

    Ja nie jestem biedny.

> [...]
    > nie rozdałeś pieniędzy ubogim ?!
    > Wiesz ile obiadów dla biednych dzieci można by kupić ? Masz, poczytaj -

    Dlaczego ja miałbym to robić? Czy to ja nawijam co niedziele o tym, że
    należy żyć w ubóstwie i rozdawać pieniądze biednym? To oni tak bredzą, a
    wożą się autami za 100 tys.

    Podsumowując (żebyś zrozumiał) -- wożą się drogimi (jak na Polskę) autami
    w dużej mierze za pieniądze wyłudzone w ten czy inny sposób od nas
    wszystkim, a przy tym "nauczają" o ubóstwie itp. Żenująca, zakłamana
    gromada.

  • 8. Data: 2012-03-20 11:38:26
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-20 10:24, to pisze:

> [...]
    > biednych dzieci można by kupić, gdy każdy tłusty biskup przesiadł się do
    > tańszego auta? Jedna wielka, zakłamana zgraja.

    I to jest święta racja. Odciąć ich od koryta i tyle. U mnie na wiosce
    proboszcz (parafia liczy 3 tyś. ludzików) jeździ sobie 2-letnią Corolla
    Verso, na sprzętu na plebanii takiego, że nie jednemu to się marzy (2
    laptopy, 2 netbooki, drukarkę laser kolor i innych ciekawych rzeczy).
    Wkurzają mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robią a kasiorę na biednych
    ludziach trzepią. Za ślub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
    Cennik jest długi i drogi...

  • 9. Data: 2012-03-20 11:42:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2012 11:38, Kamil 'Model' pisze:

    > Wkurzają mnie klechy i to okrutnie. Nic nie robią a kasiorę na biednych
    > ludziach trzepią. Za ślub 500, za chrzest 200 i tak dalej i tak dalej.
    > Cennik jest długi i drogi...

    Wg. mnie powinno być trochę jak u Niemców: podatek "od religii", a jak
    ktoś nie chce płacić ekstra, to nie płaci - tylko niech się wypisze z
    "klubu".

    Zaraz by się okazało, ile by z tych rzekomo 90% katolików zostało ;->

  • 10. Data: 2012-03-20 11:44:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 08:27, marian co imie ukrywa pisze:

> [...]
    > przyznac sie ktory biskupuje?
    >
    > http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc

    Fakt, Passat, Hunday, skoda, normalnie żal dupę ściska.

    A.