  • 11. Data: 2013-03-29 09:17:29
    Temat: Re: nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
    > Podczas dzisiejszego meczu puścili na ekranie notkę, że włączyli nSport
    > dla abonentów Cyfry+.
    > I faktycznie - działa, nawet na swoim sprzęcie, co znaczy że dostał
    > uprawnienia w Nagra.

    A mnie się wydawało, że C+ używa Seca Mediaguard 3. Poza tym sporo
    informacji na forum http://www.antyncplus.pl/index.php.

  • 12. Data: 2013-03-29 09:38:40
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-03-29 09:17, Jingiel donosi, że:

    > A mnie się wydawało, że C+ używa Seca Mediaguard 3. Poza tym sporo
    > informacji na forum http://www.antyncplus.pl/index.php.

    W praktyce odbiornik widzi kartę jako Seca MediaGuard, ale to tylko
    warstwa komunikacyjna z systemem Nagravision znajdującym się wewnątrz.
    (za Sat-Kurier)

  • 13. Data: 2013-03-29 09:41:25
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
    > Podczas dzisiejszego meczu puścili na ekranie notkę, że włączyli nSport
    > dla abonentów Cyfry+.

    Na 3 miesiące.

  • 14. Data: 2013-03-29 09:42:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Już taki otrzymałem. Cwanie napisany, mogę wypowiedzieć umowę do
    > "dziewiętnastego kwietnia br." lub zaakceptować zmiany.
    > Zaproponowali canal+ platinum za 99zł i konto podstawowe netVOD+ cokolwiek
    > to znaczy.

    Plus opłata za dekoder zapewne.

    >Umowa na 18 m-cy.
    > Do tej pory płaciłem 89zł za nfilmy +HBO z turborecorderem.
    > Pora się rozstać.

    I to jest jedyna słuszna opcja.
    Wróci się, jak im rura zmięknie.

  • 15. Data: 2013-03-29 09:47:12
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

  • 16. Data: 2013-03-29 09:51:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A mnie się wydawało, że C+ używa Seca Mediaguard 3.

    Od dawna (czyli od przejęcia Seca MediaGuard przez Nagravision) to zamienne
    nazwy, Seca Mediaguard 3 to to samo co Nagravision 3 Merlin.
    Oficjalna nazwa to Nagra Media Access.

    A Cyfra używa chyba obecnie wersji 4 a nie 3, przynajmniej od października
    2008.

    http://satkurier.pl/news/43286/cyfra-tylko-w-seca-4-
    koniec-seca-2.html

  • 17. Data: 2013-03-29 09:54:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na 3 miesiące.

    No fakt.
    Potem trzeba będzie podziękować za współpracę, jako że część sportu wyleci z
    oferty Cyfry+ (no chyba że wyjdzie iż taniej jest np. doładować kartę TnK
    SD).
    Choć pewnie będą woleli przedłużyć.

  • 18. Data: 2013-03-29 13:11:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-29 09:01, minstal pisze:

> [...]
    > cokolwiek to znaczy. Umowa na 18 m-cy.
    > Do tej pory płaciłem 89zł za nfilmy +HBO z turborecorderem.

    A co z rekorderem? Ile trzeba zapłacić za możliwość korzystania z nowego?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2013-03-29 13:41:37
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-03-29 09:47, Jingiel pisze:
> [...]

    Drogi Abonencie,

    z okazji Świąt Wielkiej Nocy udostępniliśmy bezpłatnie na najbliższe
    3 miesiące kanał nSport, na którym obejrzysz ćwierćfinały Ligi Mistrzów
    UEFA oraz start nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej.

    Jednocześnie informujemy, że od 1. kwietnia br. kanały 13th Street
    Universal, Zone Romantica, religia.tv (dla użytkowników dekoderów SD),
    ESPN Classic oraz od 1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM
    nie będą dostępne w ofercie CYFRY+.
    Ponadto od 1. kwietnia br. kanały religia.tv (dla użytkowników dekoderów
    HD) oraz Trace będą udostępniane promocyjnie, w związku z czym
    nie będą objęte ofertą gwarantowaną Regulaminem Umowy o Abonament.

    W przypadku nie zaakceptowania zmiany, przysługuje Państwu prawo
    do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o
    Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany.

    Z poważaniem,
    CYFRA+

    --
    Jingiel

  • 20. Data: 2013-03-29 13:50:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o
    > Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany.

    Zdaję sobie sprawę, że jest możliwość rozwiązania umowy już teraz, ale to
    zupełnie nie ma sensu w moim przypadku.

    Za paczkę (Canal+ Optimum HD), za którą w tej chwili płacę 62 zł + darmowy
    dekoder HD, musiałbym zapłacić razem z dekoderem pewnie ze 2 razy więcej w
    NC+, a nikt inny nie zaoferuje mi tego samego niestety.

    Więc lepiej przeczekać ze zmianą na nc+ tak długo jak się da.
    A może ceny Canal+ w ofertach na kartę, lub w Orange będą nieco lepsze?