  • 1. Data: 2013-03-26 22:33:08
    Temat: Migracja z Aster do UPC i problem z fakurą.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam pewien problem. Przeszedłem z Aster do UPC i dzisiaj dostałem fakturę na
    całkiem inną kwotę niż się umawiałem i kwoty poszczególnych usług się nie
    zgadzają z tym co mi obiecano i co miałem przedtem. W BOK mówią mi żeby
    zapłacić zawyżoną o 114 PLN fakturę a potem zrobią korektę. Teraz
    zastanawiam się czy ta faktura jest ważna bo data wystawienia faktury jest z
    dnia w którym nie miałem jeszcze podpisanej umowy z UPC. A nie jest to
    proforma.

    Na dodatek by zrobić korektę to kolejna faktura musiała być zerowa a
    następna też trochę pomniejszona. Nie wiem co się bardziej opłaca? Korygować
    2 faktury trzy tylko jedną.

    Czy faktura przed podpisaniem umowy jest ważna? Bo mi się wydaje że nie.

  • 2. Data: 2013-03-26 22:50:37
    Temat: Re: Migracja z Aster do UPC i problem z fakurą.
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:
> [...]
    > korektę. Teraz zastanawiam się czy ta faktura jest ważna bo data
    > wystawienia faktury jest z dnia w którym nie miałem jeszcze podpisanej

    Coz. JA si euparlem. I nie odpuscilem

    Poprosilem o pokazanie aneksu do umowy ktora mam lub innej umowy ktora
    podpisalem.

    Efekt byl taki, ze mam jak mialem na umowie z Aster.

    Moga sie w trabke cmoknac. Licza na naiwniakow, co nie bede swojego
    dochodzic. Fakt, kosztowalo mnie to 3 rozmowy i wyslanie oficjalnego
    pisma faksem (bo na boku to sie nie dogadasz zobowiazujaco - mowia
    jedno, robia po swojemu).

> [...]
    > Korygować 2 faktury trzy tylko jedną.
    >
    > Czy faktura przed podpisaniem umowy jest ważna? Bo mi się wydaje że nie.

    Potargac :) Ewentualnie odpisac, ze faktura jest niezgodna z umowa, bo
    wedle umowy za ten okres masz nic nie dostac. MAsz dostac za wtedy a
    wtedy na tyle a tyle - niech sobie zobacza do umowy jak nie wiedza co i
    jak wystawiac.

  • 3. Data: 2013-03-27 22:14:36
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wedle umowy za ten okres masz nic nie dostac. MAsz dostac za wtedy a wtedy
    > na tyle a tyle - niech sobie zobacza do umowy jak nie wiedza co i jak

    Jak im powiedziałem że fatrura jest nie ważna bo została wystawiona przed
    podpisaniem umowy to powiedzieli bym nie płacił obecnej faktury tylko tą
    która będzie w przyszłym miesiącu. A korektę będą dopiero robili w maju. Nie
    wiem czy tak trudno wystawić fakturę korygującą? Reasumując: abonament
    wynosi 105, faktura migracyjna powinna być na kwotę około 108,36 a
    wystawili na 222,62 czyli o 114,26 za dużo. Żeby to skorygować jeden miesiąc
    powinien być na 0 a kolejny obniżony o parę złotych. Oczywiście obiecywali
    że nie wyłączą usług i że nie naliczą odsetek. Dla pewności zapisałem sobie
    datę i godzinę. Jak by co to potwierdzi to ich nagranie.