  • 21. Data: 2013-03-29 15:01:47
    Temat: Re: nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Więc lepiej przeczekać ze zmianą na nc+ tak długo jak się da.
    > A może ceny Canal+ w ofertach na kartę, lub w Orange będą nieco lepsze?

    "Ekstraklasa nie dogadała się w sprawie pokazywania ligowych meczów w
    sezonie 2014/2015 na platformie nc+. Jeśli rozmowy zakończą się
    fiaskiem, może powstać kanał należący do ekstraklasowych klubów."

    http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-E
    kstraklasa-nc-a-ekstraklasa,artykul,165712,1,381.htm

    Jingiel

  • 22. Data: 2013-03-29 17:57:53
    Od: kaBoo <w...@m...pl>

    W dniu 2013-03-29 15:01, Jingiel pisze:

> [...]
    >
    > http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-E
    kstraklasa-nc-a-ekstraklasa,artykul,165712,1,381.htm

    I, jak dla mnie, to byłaby najlepsza opcja. Kwestia oczywiście jeszcze
    jakości realizacji - C+ robił to nieźle ihmo.

    Pzdr.

  • 23. Data: 2013-03-29 20:06:06
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > I, jak dla mnie, to byłaby najlepsza opcja. Kwestia oczywiście jeszcze
    > jakości realizacji - C+ robił to nieźle ihmo.

    C+ nie robiła realizacji transmisji. Sygnał dostawali od Ekstraklasa
    s.a. Producentem transmisji jest spółka LIVE PARK.

    --
    Jingiel

  • 24. Data: 2013-03-29 20:32:42
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-29 13:41, Jingiel pisze:
    > Drogi Abonencie,
    >
    > z okazji Świąt Wielkiej Nocy

    No to mamy niezły bajzel. :-)
    Nawet głowy się gęsto sypią :-)

    http://www.dobreprogramy.pl/Burza-wokol-nc-zweryfiko
    wala-sile-internetowych-spolecznosci-w-Polsce-sa-prz
    eprosiny-zmiany-i-zwolnienia,Aktualnosc,40294.html
    http://tiny.pl/h873k

  • 25. Data: 2013-03-30 07:08:56
    Od: kaBoo <w...@m...pl>

    W dniu 2013-03-29 20:06, Jingiel pisze:

    > C+ nie robiła realizacji transmisji. Sygnał dostawali od Ekstraklasa
    > s.a. Producentem transmisji jest spółka LIVE PARK.

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Choć wolałem jak robiła to Multi
    production. Kwestia, o jaka mi chodziło, to "obróbka" tego sygnału
    (komentarz, studio, Liga+ itp.) przez C+ :)

    Pozdrawiam świątecznie

  • 26. Data: 2013-03-30 08:53:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >
    > http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-E
    kstraklasa-nc-a-ekstraklasa,artykul,165712,1,381.htm

    Coś z tym linkiem nie tak, pewnie nieaktualny.

    http://ekstraklasa.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-N
    c-z-prawami-do-transmisji-meczow-ekstraklasy,artykul
    ,165800,1,381.html

    W środę, 27 marca 2013 roku podczas zebrania rady nadzorczej Ekstraklasy
    S.A. podjęto decyzją o przedłużeniu kontraktu z CANAL+ o jeszcze jeden
    sezon, czyli do końca rozgrywek 2014/2015 - informuje weszlo.com. Taka
    decyzja Ekstraklasy może oznaczać, że nie uruchomi ona w najbliższym czasie
    zapowiadanego własnego kanału telewizyjnego.

    http://satkurier.pl/news/84191/t-mobile-ekstraklasa-
    rok-dluzej-w-canal.html

  • 27. Data: 2013-03-30 08:56:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kaBoo" <w...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    kstraklasa-nc-a-ekstraklasa,artykul,165712,1,381.htm

    > I, jak dla mnie, to byłaby najlepsza opcja. Kwestia oczywiście jeszcze
    > jakości realizacji - C+ robił to nieźle ihmo.

    C+ od dawna nie produkuje sygnału, robi to firma wynajęta przez Ekstraklasę.
    Te przymiarki do własnego kanału trwają od lat, widać się nie domyka.