  • 1. Data: 2013-03-28 19:01:42
    Temat: nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Podczas dzisiejszego meczu puścili na ekranie notkę, że włączyli nSport dla
    abonentów Cyfry+.
    I faktycznie - działa, nawet na swoim sprzęcie, co znaczy że dostał
    uprawnienia w Nagra.

    Pozwala to przypuszczać, że również dwa nowe kanały C+Family i C+Family2, na
    których łącznie z C+Sport i nSport będą transmisje sportowe, będą dostępne
    dla dotychczasowych abonentów Cyfry, bez konieczności przechodzenia na drogą
    NC+.
    Pytanie tylko jak długo nie będzie konieczności migracji?
    Gdzieś tam padło zdanie, że do końca obecnych umów, czyli dla niektórych
    jeszcze 1,5 roku.

    Gdyby to się potwierdziło, to by oznaczało, że najbardziej poszkodowani
    byliby byli abonenci N, którzy są zmuszani do migracji do NC+ już teraz, a
    obecni abonenci Cyfry+ nawet zyskaliby na takim połączeniu zyskując dostęp
    (fakt, że tylko czasowo, ale zawsze) do Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej,
    oraz ligi żużlowej, bez wyższych opłat.

  • 2. Data: 2013-03-28 21:25:54
    Temat: Re: nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-28 19:01, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby to się potwierdziło, to by oznaczało, że najbardziej poszkodowani
    > byliby byli abonenci N, którzy są zmuszani do migracji do NC+już teraz,

    Ale mnie na razie nikt nie zmusza. Od bodajże 5 kwietnia zamiast
    Npremium zaoferują coś innego. A poza tym to zachęcają do przejścia.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2013-03-28 23:12:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale mnie na razie nikt nie zmusza. Od bodajże 5 kwietnia zamiast Npremium
    > zaoferują coś innego.

    Zaoferują - w/w Canal+ Family 1 i 2.
    Za dużo wyższą cenę.
    Jak nie wypowiesz umowy (mowa była o 19 kwietnia jako ostatecznym terminie),
    to dostaniesz z automatu nową, na 18 miesięcy.
    Starej kontynuować nie będziesz mógł.

    Jeśli to nie jest zmuszanie, to czym to jest?

    Ze starymi umowami mogą zostać na razie tylko abonenci Cyfry, pewnie dlatego
    że to fizycznie inna firma (Canal+ Cyfrowy), więc nie da się bezkarnie
    narzucić nikomu świadczenia usług przez zupełnie inną firmę.
    NC+ i N to chyba ten sam podmiot - ITI Neovision.

  • 4. Data: 2013-03-28 23:21:11
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-03-28 23:12, Cavallino pisze:

    > Jak nie wypowiesz umowy (mowa była o 19 kwietnia jako ostatecznym
    > terminie), to dostaniesz z automatu nową, na 18 miesięcy.
    > Starej kontynuować nie będziesz mógł.

    Zapodaj jakiś wiarygodny link z tymi informacjami - bo mnie
    zaintrygowało toto. W sumie nie bardzo wiem, jak mogą mi narzucić nową
    umowę bez mojej zgody i podpisu - ale może właśnie tak jest, że czegoś
    nie wiem, coś mnie ominęło ( praca, praca, praca ) i pora wypowiadać
    umowę, zanim się człowiek obudzi z ręką w nocniku?

    --
    Jacek S.

  • 5. Data: 2013-03-28 23:27:05
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > Jak nie wypowiesz umowy (mowa była o 19 kwietnia jako ostatecznym
    > terminie), to dostaniesz z automatu nową, na 18 miesięcy.

    A gdzie to jest napisane i w jaki sposób powiadomią mnie o zmianie warunków?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-03-28 23:44:21
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-03-28 23:27, Mario pisze:
    a 18 miesięcy.

    > A gdzie to jest napisane i w jaki sposób powiadomią mnie o zmianie
    > warunków?

    No na biegu, mimo powrotu z czwartej popołudniówki, po przeczytaniu
    posta Cavallino znalazłem taki artykuł: http://tnij.org/u20i

    Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ też wart przejrzenia...
    Czarno widzę - trzeba się chyba wypisać z tej platformy...
    --
    Jacek S.

  • 7. Data: 2013-03-29 00:35:41
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-28 23:44, Jacek S. pisze:
> [...]
    >
    > Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ też wart przejrzenia...
    > Czarno widzę - trzeba się chyba wypisać z tej platformy...

    Nie mam konta na Facebooku :)
    Co do ich ofert to widzę, że skończy się to rozwiązaniem umowy.
    Korzystniejsza jest oferta PC. Albo przejdę na na DVBT i dokupię HBO w
    Netii.
    ATSD to zaintrygował mnie fragment:
    " Co więcej, jak zauważa Kamiński, jeśli ktoś zgodzi się teraz na zmiany
    - nawet telefonicznie - nie będzie mu przysługiwało ustawowe 10 dni na
    rezygnację z nowych warunków. Dzieje się tak, ponieważ zgoda na nowe
    warunki funkcjonuje jako aneks do umowy, a nie nowa umowa (od której
    można by odstąpić po 10 dniach)."
    Zrobili mi kiedyś sk..syny taki numer, gdy w ramach bonusu dla wiernego
    klienta rozszerzyli mi kanały NPremium za 1 zł/mc. Ale nie spostrzegłem,
    się, że na koniec, czytając szybko listę pakietów facet nie wymienił
    HBO, które miałem do tej pory. Czyli ich zdaniem zaakceptowałem to, że
    za dopłatą 1 zł zgodziłem się żeby mi zabrali pakiet warty 25 zł.
    Uznali, że nie przysługuje 10 dni na odstąpienie od umowy, bo to nie
    było zawarcie nowej umowy ale aneks do umowy.
    Złożyłem skargę do UKE. Powołałem się na to, że jako nadawcy treści
    kierowanych do konkretnego klienta podlegają pod ustawę Prawo
    Telekomunikacyjne. A tam jest wprost napisane, że zmiana warunków umowy
    zawarta przez telefon, też daje możliwość odstąpienia od umowy w
    terminie 10 dni. Delegatura UKE odpisała, że będą będą mediować, to n
    wkrótce przysłała mi pismo, że załatwią po mojej myśli. Całość trwała
    prawie 3 miesiące, więc zażądałem żeby mi obniżyli opłaty za czas gdy
    miałem bezprawnie wyłączony HBO.
    W sumie wygląda na to, że taka metoda jest przez nich powszechnie
    stosowana, wiec można by też złożyć skargę do UOK bo wygląda to na
    naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2013-03-29 07:37:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek S." <o...@n...cy> napisał w wiadomości grup

    > Zapodaj jakiś wiarygodny link z tymi informacjami - bo mnie zaintrygowało
    > toto.

    http://satkurier.pl/news/84096/automatyczna-migracja
    -z-n-i-cyfry-do-nc.html

> [...]
    >( praca, praca, praca ) i pora wypowiadać umowę, zanim się człowiek obudzi

    Nie tylko Ty masz takie wątpliwości, praktycznie wszyscy je mają, sprawa już
    się oparła o UOKiK.
    http://satkurier.pl/news/84167/uokik-pierwsze-skargi
    -od-konsumentow-na-nc.html

  • 9. Data: 2013-03-29 07:38:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > A gdzie to jest napisane i w jaki sposób powiadomią mnie o zmianie
    > warunków?

    Tylko się nie śmiej.
    Zwykłym listem wysłany na adres na który była zawierana umowa.
    Takie jajcarze. ;-)

  • 10. Data: 2013-03-29 09:01:41
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-29 07:38, Cavallino pisze:

    > Tylko się nie śmiej.
    > Zwykłym listem wysłany na adres na który była zawierana umowa.
    > Takie jajcarze. ;-)

    Już taki otrzymałem. Cwanie napisany, mogę wypowiedzieć umowę do
    "dziewiętnastego kwietnia br." lub zaakceptować zmiany.
    Zaproponowali canal+ platinum za 99zł i konto podstawowe netVOD+
    cokolwiek to znaczy. Umowa na 18 m-cy.
    Do tej pory płaciłem 89zł za nfilmy +HBO z turborecorderem.
    Pora się rozstać.