  • 21. Data: 2013-03-02 22:17:58
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    R.e.m.e.K pisze tak:

    > Baterie sa bardzo nieekologiczne, wiekszosc ludzi wyrzuca je w
    > kosz nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji.

    Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robią nie mam
    wiedzy.

    > Wiem, ze mozna miec to w dupie i dolaczyc do grona idiotow, ale
    > warto o tym wspomniec.

    Ale wiesz że kiedyś, Słońce stanie się czerwonym olbrzymem, podniesie
    temperaturę na Ziemi do 1200'C i będzie miało w dupie ekologię.

    --
    Piter

  • 22. Data: 2013-03-02 22:33:31
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 22:17:58 +0100, PiteR napisał(a):

    > Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robią nie mam
    > wiedzy.

    Z pewnoscia nie wyrzucaja do lasu.

    > Ale wiesz że kiedyś, Słońce stanie się czerwonym olbrzymem, podniesie
    > temperaturę na Ziemi do 1200'C i będzie miało w dupie ekologię.

    Hmm... A nie mieli przypadkiem zjechac z niebios czterej ekologiczni jezdzcy
    apokalipsy? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2013-03-02 23:29:19
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 marca 2013 (18:22:26) napisano:

    > a allegro widzę kilka myszek Logitech MX Revolution , czy to są dobre
    > myszki i ile wytrzymują na pełnym naładowaniu ??

    Jedna taka leży u mnie w szafce.

    Fantastyczne urządzenie pod względem funkcjonalnym.
    Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

    Jeżeli używasz do komputera stacjonarnego - to nie problem. W zestawie
    ładowarka biurkowa, po prostu musisz wyrobić sobie odruch, żeby po
    wyłączeniu komputera odkładać mysz na ładowarkę (ładowarka biurkowa
    w zestawie).

    Niestety, odkąd przesiadłem się na laptopa, takie używanie stało się
    upierdliwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 24. Data: 2013-03-02 23:36:38
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 marca 2013 (14:00:18) napisano:

    > chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
    > chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
    > allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
    > DZIeki.

    W moim komputerze:
    Microsoft 4000 - myszka ma ok. 7 miesięcy, bateria AA wytrzymuje
    ok. miesiąca. Poza tym kółko się klinuje, a cała mysz jest
    pokryta gumą, która się obrzydliwie lepi.

    Dla porównania, w komputerze żony, używanym w tych samych warunkach i
    mniej - więcej równie często:

    Logitech M195 - myszka ok. 2 letnia, identyczna bateria AA
    działa ok. 2-3 miesięcy, myszka działa bez zarzutu.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 25. Data: 2013-03-03 00:32:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-02 23:29, Yakhub pisze:

    > Fantastyczne urządzenie pod względem funkcjonalnym.
    > Niestety, na jednym ładowaniu wytrzymuje tylko kilka dni.

    Potwierdzam, mam to samo.
    Co do funkcjonalności to mała korekta: pod W8 przestało działać kółko -
    przełącznik aplikacji pod kciukiem. Była to mega wygodna funkcja tej
    myszy. Bardzo duży plus za możliwość definiowania funkcjonalności
    przycisków i kółek dla każdej aplikacji niezależnie.

    Mimo znacznej ułomności pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z
    najlepszych myszy.

    Marek

  • 26. Data: 2013-03-03 00:48:07
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]
    > myszy. Bardzo duży plus za możliwość definiowania funkcjonalności
    > przycisków i kółek dla każdej aplikacji niezależnie.

    Nie używałem jej pod W8, więc się nie wypowiem

    > Mimo znacznej ułomności pod W8 wspomnianej powyżej jest to jedna z
    > najlepszych myszy.

    Potwierdzam. Fantastyczne urządzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
    dla mnie, myszka (pomimo swojej zaje***ści) została
    zdyskwalifikowana przez nadajnik i słaby akumulator.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 27. Data: 2013-03-03 01:22:52
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    qwerty wrote:
    > Tylko dolicz cenę tych eneloopów i cenę ładowarki...

    Ladowarka przyda sie do "napelniania" baterii rowniez dla innych urzadzen.

    > Akumulatorki się sprawdzają jak coś masz energochłonnego (aparaty itp.).

    Eneloop UTGB formalnie przezywaja 1800 ladowan.
    http://eneloop.pl/ulotka_eneloop
    Sa przy tym kilka(nascie) razy drozsze od jednorazowych baterii. Oplaca
    sie mimo wszystko dla myszy (pilotow zdalnego sterowania bym raczej nimi
    nie zasilal). Nie sadze, by specyfikacja producenta byla chocby 10x
    zawyzona.

    > Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje samoczynnie
    (znacznie wolniej, ale jednak).

    Wg. producenta 90% pojemnosci po roku, 70% po 5. latach.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 28. Data: 2013-03-03 01:45:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-02 22:17, PiteR pisze:

    > Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robią nie mam
    > wiedzy.

    Ja niedziałające już baterie odnoszę do sklepów, które mają pojemniki
    Reba do odbioru zużytych baterii i akumulatorów - <http://www.reba.pl/>

    K.

    PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
    niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
    kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
    oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 29. Data: 2013-03-03 08:35:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "astro" napisał w wiadomości grup
    > (znacznie wolniej, ale jednak).
    > Wg. producenta 90% pojemnosci po roku, 70% po 5. latach.

    Masz enelopy, czy tylko wierzysz ulotce?

  • 30. Data: 2013-03-03 09:22:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
    > akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

    Kupiłem z rok temu myszkę Omega w Kauflandzie z nadajnikiem nano 2,4GHz za
    22,50zł, bo potrzebowałem najtańszej myszki i klawiatury na USB (niektóre
    stacjonarne komputery nie mają już PS2, klawiaturka przewodowa Omega w
    Kaufladzie 10zł ;-) ). Myszka działa mi już ponad rok na AAA alkalicznych,
    ale ma wyłącznik pod spodem i może dlatego tak długo. :-)