eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetmyszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach › Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
  • Data: 2013-03-02 23:36:38
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 2 marca 2013 (14:00:18) napisano:

    > chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
    > chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
    > allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
    > DZIeki.

    W moim komputerze:
    Microsoft 4000 - myszka ma ok. 7 miesięcy, bateria AA wytrzymuje
    ok. miesiąca. Poza tym kółko się klinuje, a cała mysz jest
    pokryta gumą, która się obrzydliwie lepi.

    Dla porównania, w komputerze żony, używanym w tych samych warunkach i
    mniej - więcej równie często:

    Logitech M195 - myszka ok. 2 letnia, identyczna bateria AA
    działa ok. 2-3 miesięcy, myszka działa bez zarzutu.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub