  • 11. Data: 2014-01-16 15:48:11
    Temat: Re: mysz programowana
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-01-16 15:46, (c)RaSz pisze:

    > Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
    > strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
    > no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
    > "zrotowanych" nie ma. Ale mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
    > satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
    > zestaw myszowych strzałek?

    Bierzesz pierwszy lepszy program do edycji kursorów, wczytujesz ulubiony
    kursor, odwracasz go, zmieniasz mu punkt zaczepienia na prawy/dolny rog
    i zapisujesz. Potem w ustawieniach myszki zmieniasz kursor na zapisany i
    włala :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 12. Data: 2014-01-16 16:11:24
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" napisał w
    news:lb8rgs$uvp$1@opal.futuro.pl ...
    :W dniu 2014-01-16 15:46, (c)RaSz pisze:
    :
    : > (...) mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
    : > satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
    : > zestaw myszowych strzałek?
    : >
    :
[...]

    Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji kursorów"?
    Od Gatesa?

  • 13. Data: 2014-01-17 00:11:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jan 2014, (c)RaSz wrote:

    > Nnno świetnie, ale skąd wziąć "pierwszy lepszy program do edycji kursorów"?
    > Od Gatesa?

    Można.
    Ale od konkurencji też można, oprócz binga istnieją również inne
    wyszukiwarki, nie wiedziałeś? ;)
    Pierwszy link z googla, hasło "program do edycji kursorów" (z listy
    podpowiedzi dobrane "animowanych"):
    http://www.dobreprogramy.pl/Tworzenie-ikon,Programy,
    Windows,157.html
    Kolejny wybrany z trafień:
    http://www.instalki.pl/programy/Download/Windows/two
    rzenie_ikon_i_kursorow.html
    (w obu jest zakładka do wyboru freeware)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-01-17 08:35:47
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

> [...]
    > http://www.instalki.pl/programy/Download/Windows/two
    rzenie_ikon_i_kursorow.html

    > (w obu jest zakładka do wyboru freeware)

    Ja używam Microangelo, ale jest niestety płatny. Chociaż nie taki drogi.
    Jednak do zmiany jednego kursora to się nie opłaca płacić. Kiedyś miałem
    jakieś darmowe programy, ale nazw już nie pamiętam.

  • 15. Data: 2014-01-17 18:55:21
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w
[...]
    : (...).
[...]

    Oooo, wielkie dzięki. Sam w międzyczasie uległem podpowiedzi Windy, i
    dowiedziałem się, że (być może!) da się coś-tam (nie wiem jeszcze dokładnie:
    co?) zrobić z kursorami myszy za pomocą programu irfanview --->
    http://www.irfanview.com/ tyle, że mam jakieś dziwne kłopoty z próbą jego
    zainstalowania, bo wszelkie wskazane tam ścieżki do tego, powodują przede
    wszystkim próbę zainstalowana całkiem innego programu, który jest mi na
    plaster. Hmm, to zdaje się jest dość powszechna praktyka w przypadku softu
    *nominalnie* darmowego...

  • 16. Data: 2014-01-17 22:14:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.google.pl/#q=Kursory+myszy+free+download