  • 21. Data: 2010-09-28 18:37:06
    Temat: Re: multiroom w n
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    5...@n...neostrada.pl

    > Jakiś trefny egzepmplarz. Miałem kiedyś taki, co wieszał się w bardzo
    > specyficznych okolicznościcach, mianowicie przy nagrywaniu cyklicznych,
    > cotygodniowych programów. Ale te programy były codziennie, a on wieszał
    > się tylko w poniedziałki. Aktulizacja softu pomogła. VOD i HBO Digital
    > masz na nim dostępne (czy da się pobrać uprawnienia)?

    Mój się wiesza po wielokrotny przewijaniu w różne strony.
    Szczególnie chętnie się wywala gdy w tym samym czasie nagrywa
    coś z drugiej głowicy.
    VOD nie próbowałem jeszcze zamawiać, ale wydaje się że
    mogę. Natomiast HBO Digital na 100% nie mogę bo mam
    nieaktywną tą funkcję.

    Sorry czytających że zrobił się OT :-)

    Tomy M.

  • 22. Data: 2010-10-07 10:22:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    5...@n...neostrada.pl

    > Przeciwnie, jak nie mam pewności skąd pochodzi, to traktuję ją jakby
    > pochodziła z dowolnego źródła, w tym wypadku z domysłów. Zauważ, że nie
    > wykluczam prawdziwości.

    Nie była prawdziwa.

    "Do dystrybutorów trafiają już karty CYFRY+ o odświeżonym wyglądzie. Wbrew
    plotkom pojawiającym się w sieci, na tę chwilę karty nie są w żaden sposób
    parowane z odbiornikami - zarówno SD, jak i HD. Pracują pod kontrolą
    dotychczasowej wersji Nagra Media Access (dawniej Seca MediaGuard,
    określanej potocznie mianem Seca 4)."

    http://satkurier.pl/news/59687/odswiezone-karty-cyfr
    y-juz-w-obiegu.html

  • 23. Data: 2010-10-18 13:37:50
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przeciwnie, jak nie mam pewności skąd pochodzi, to traktuję ją jakby
    > pochodziła z dowolnego źródła, w tym wypadku z domysłów. Zauważ, że nie
    > wykluczam prawdziwości.

    http://satkurier.pl/news/59849/cyfra-dodaje-nagra-ma
    -do-kanalow.html

  • 24. Data: 2010-10-18 15:03:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.10.2010 15:37, BaX pisze:

    > http://satkurier.pl/news/59849/cyfra-dodaje-nagra-ma
    -do-kanalow.html

    mmnie interesuje tylko czy będzie parowanie czy nie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux