  • 1. Data: 2010-09-23 05:32:19
    Temat: multiroom w n
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Telewizja n zbliża się do uruchomienia multiroomu.
    Z informacji jakie docierają to:
    - drugi dekoder płatny - padają ceny 300-500, a to sporo za dużo
    (oczywiście hd)
    - wyższy abonament o ok 19 zł za te same pakiety na obydwu
    dekoderach

    plusem jedynym ma być możliwość korzystania z nagrań dekodera
    do którego będzie podpięty.
    Jeżeli jednak wprowadzą takie opłaty to c+ ze spliterami
    nic nie przebije.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 2. Data: 2010-09-23 07:27:27
    Temat: Re: multiroom w n
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > do którego będzie podpięty.
    > Jeżeli jednak wprowadzą takie opłaty to c+ ze spliterami

    C+ wprowadza parowanie kart dla tunerów HD.

  • 3. Data: 2010-09-23 07:28:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > C+ wprowadza parowanie kart dla tuner?w HD.

    skąd takie info?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-09-23 07:36:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-23 09:28, pawell32 pisze:

    > skąd takie info?

    z forum na satkurier, z grubsza chodzi nie koniecznie o tunery HD a PVR,
    rzekomo ma to zapobiec wyłudzaniu dekoderów od cyfry.

    Ponoć parowanie ma dotyczyć nie wszystkich kart a jedynie tych które
    będa wydawane z PVR.

    A dokładniej: karta powinna działać wszędzie ale dekoder PVR tylko z tą
    konkretną wydaną przez operatora

  • 5. Data: 2010-09-23 07:37:43
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message
    > C+ wprowadza parowanie kart dla tunerów HD.

    Wszelkie znaki na niebie mówią ze parowanie działa w drugą stronę. Prauje
    tuner do karty a nie karte do tunera...

    c.

  • 6. Data: 2010-09-23 07:38:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > skąd takie info?

    Gdzieś w necie widzialem takie info ale to dotyczy nowej parti kart i
    tunerów HD. Chodzi o lepsze zabezpieczenie przekazów HD.

  • 7. Data: 2010-09-23 07:43:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > rzekomo ma to zapobiec wyłudzaniu dekoderów od cyfry.
    >
    > Ponoć parowanie ma dotyczyć nie wszystkich kart a jedynie tych które będa

    Niby tak ale pojawiło się tam zdanie że zależy im na ochronie kanałów HD, no
    i kończy się gwarancja na system.

    > A dokładniej: karta powinna działać wszędzie ale dekoder PVR tylko z tą
    > konkretną wydaną przez operatora

    Polityka co najmniej absurdalna albo świadome przemyślane działanie. Tylko
    why nie zależy im na jednoczesnym pozbyciu się spliterowców?

  • 8. Data: 2010-09-23 17:22:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *boxfish* napisał(-a):

    > z forum na satkurier

    Na forum satkuriera pojawiło się, bo info było na stronie laki. Na
    stronie laki pojawiło się, bo na forum laki zawiązał się temat o
    parowaniu kart. Teamt parowania kart pojawił się, bo założono nowy temat
    o nowej szacie graficznej kart. Czyli jedna pani drugiej pani LOL

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2010-09-24 07:29:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Teamt parowania kart pojawił się, bo założono nowy temat o nowej szacie
    > graficznej kart. Czyli jedna pani drugiej pani LOL

    A co mają napisać, że to info z działu technicznego C+? Czy jeżeli by tak
    było to coś zmieni w treści wiadomości?

  • 10. Data: 2010-09-24 07:50:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *BaX* napisał(-a):

    > A co mają napisać, że to info z działu technicznego C+? Czy jeżeli by
    > tak
    > było to coś zmieni w treści wiadomości?

    Rzecz w tym, że info nie pochodzi z działu technicznego C+, tylko ktoś
    kumaty dostał taką kartę która miała inne oznaczenie. Ktoś jeszcze miał
    możliwość odczytania jej zawartość, a ta okazał się deko inna niż w tych
    poprzednich. No i zaczęły się spekulacje które zdryfowały w kierunku
    parowania. Później to już zaczęło żyć swoim życiem. Wiadomości jako
    takiej nie było. To są wyłącznie domysły. Być może w jakimś zakresie
    słuszne, ale tylko domysły. Temat na forum laki o parowaniu został
    zamknięty bo już dochodzio do absurdów w domysłach. A wykazałem tylko
    mechanizm powstawania "newsa" z suchej informacji o innym wyglądzie
    karty. Czy jakiś inny portal o tematyce tv sat podjął temat, czy tylko
    laki wyrwał się przed orkiestrę?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675