  • Data: 2010-04-07 23:06:19
    Temat: Re: muduł Ethernet - zał/wył
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-06 07:45, news..pl pisze:

    > Z listy kompatybilnych z OpenWRT pierwszy z brzegu na Aledrogo chodzi
    > poniżej 50zł, pewnie posiada jakieś LEDy którymi można pomrugać

    O, dobrze wiedzieć. Jeszcze do niedawna jedynym sensownym rozwiązaniem z
    USB był Asus WL-500Gp.

    Mimo to nawet we wcześniej wspomnianym Edimaxie BR-6104K na zewnątrz nie
    ma wyprowadzonego portu USB.
    Zresztą aby w ogóle zrobić jakikolwiek apgrejd najpierw trzeba dospawać
    sobie port szeregowy:
    http://wiki.openwrt.org/oldwiki/openwrtdocs/hardware
    /edimax/br6104k

    Tak że w końcu są ze 3 drogi: albo kupienie gotowca (moduł przekaźników
    Advantecha), albo "pół-gotowca" (Tibbo + kawałek płytki z zasilaczem i
    złączem Eth), albo w końcu chałupnicza partyzantka w stylu rozgryzania
    wnętrzności routera. Co kto lubi. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/