  • 1. Data: 2012-10-30 00:35:30
    Temat: mt11 neo v nie aktualizuje
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    posiadam MT11
    i Sony Pc proboje zaktualizowac soft do najnowszego
    z 431 do 587
    niestety po pobraniu nic sie nie dzieje..
    program przechodzi do glownego menu i nic

    co robic?

  • 2. Data: 2012-11-03 16:56:28
    Temat: Re: mt11 neo v nie aktualizuje
    Od: Sceptyk <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 00:35:30 +0100, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > z 431 do 587
    > niestety po pobraniu nic sie nie dzieje..
    > program przechodzi do glownego menu i nic

    Sony Update Service dał u mnie radę, dziś też chciałem zauktualizować soft
    w Neo V i nie mogłem tego zrobić programem Sony PC Companion.

    --
    Sceptyk