  • Data: 2009-12-10 19:13:40
    Temat: Re: mpeg-4
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Eeee, tobie chodziło o zwrot?
    > Nie - tak nie powiedziałem, po prostu w kilka minut nauczyłem co trzeba
    > nacisnąć.

    Tak, chodziło mi o zwrot.

    > I w przeciwieństwie do Ciebie nie robiła z tego wielkich ceregieli.

    Jeśli o mnie chodzi to nie ma problemu. Od iluś lat używam pilota
    uniwersalnego, który obsługuje TV, VCR, DVD, nagrywarkę, amplituner, CD
    i "przez zasiedzenie" nawet magnetofon :-) I nie chwaląc się sam sobie
    wymyśliłem układ klawiszy i funkcji i zaprogramowałem to. Nie jest to
    dla mnie szczególny powód do dumy
    Ale jak pojawia się żona, to podaję jej "jej pilota" czyli oryginalny
    pilot od TV. Bo tak jest jej wygodnie i nie pytam dlaczego. Ma do tego
    prawo. Dlatego potrafię wyobrazić sobie sytuację, że ktoś z takich czy
    innych powodów nie chce posługiwać się czymś innym jak tylko jeden pilot
    do jednego urządzenia.

    > Tylko Ty ostatnio zawsze masz ze wszystkim problem, okres jakiś czy cuś?

    Może nie ja, ale próbuję pokazać możliwe podejście innych ludzi.

    > Wystarczy obeznać i te wydumane problemy znikają.

    Twoim zdaniem wydumane, moim jak najbardziej realne - z tym że
    niekoniecznie dla mnie.
    Jedni potrafią się nauczyć obsługi urządzenia w minutę, a inni przez
    miesiąc nie potrafią. To mamy tych drugich skazywać na jedynie słuszne
    rozwiązania czy może lepiej pójść im na rękę?