-
11. Data: 2010-04-20 16:17:33
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał
> Dopiero co była o tym dyskusja. Jak podpisałeś specjalną umowę z
> OPem na
> świadczenie łącznej usługi TELEFONU+GSM w której explicite
> napisano, że
> awaria telefonu oznacza przerwę w świadczeniu usług, to możesz,
> ale nikt
> nigdy nie widział takich umów.
> Jako normalny z ulicy możesz tylko grzecznie poprosić o telefon
> zastępczy, jeżeli takowy oferują - no i znając życie grzecznie
> zaproponują ci poza tym wypchanie się. Sąd zrobi tak samo.
O przepraszam, sad moze miec inne zdanie.
No chyba ze w umowie wyraznie zapisano ze awaria telefonu nie
upowaznia do niczego ..
J.
-
12. Data: 2010-04-20 16:19:24
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "joker77" <t...@p...com> napisał w
>Szkoda tylko, że teoria swoje, a praktyka swoje - znajomy dostał w
>play toshibe g810, od października trzymają ją w serwisie bo brak
>płyt
>głównych - a jak zaczął się awanturować że przez tyle miesięcy
>jest
>telefonu to mu zaproponowali dwa wyjścia : zwrot 1zł (oczywiście
>bez
>rozwiązania umowy na usługi telekomunikacyjne), albo będzie
>siedział
>cicho i jak kiedyś przyjdą części to dostanie naprawiony.
Niech przeczyta umowe .. w Erze np jest podany umowny koszt aparatu
i nie jest on maly :-)
J.
-
13. Data: 2010-04-20 16:47:59
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: peter <p...@p...com>
peter pisze:
> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
>
> Mam zatem pytanie:
> Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
> tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
> nie do przyjecia.
> Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?
>
hmm
wczoraj zadzwonilem na infolinie motoroli i przedstawilem sytuacje.
O dziwo, (tam chyba pracuja zupelnie inni ludzie niz w serwisie)
mila pani stwierdzila, ze bedzie eskalowac problem gdzie sie da bo to
nieslychane;)
Najwyrazniej jej sie udalo bo dzis mialem 2 telefony z roznych instancji
serwisowych, ze tel bedzie do odbioru najpozniej w przyszlym tygodniu i
w razie problemow mam sie natychmiast kontaktowac z kims tam;)
Przy okazji dowiedzialem sie, ze jestem pierwsza osoba ktora serwisuje
milestona w Polsce, ale to akurat mnie nie dziwie bo pan z playa mowil
ze moje zamowienie tez bylo pierwsze na liscie a jak sie zepsuje znowu
to chyba tez bede pierwszy w biciu rekordu Polski w rzutach milestonem
na odleglosc;)
--
P
-
14. Data: 2010-04-20 20:30:48
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: badzio <b...@g...com>
On 20 Kwi, 08:05, DanW <m...@g...pl> wrote:
> W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:> peter<p...@p...com> Odpowiedz
nanews:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:
>
> >> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
> >> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
> >> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
>
> > Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z tytułu
> > niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu zgodnego z
> > umową poprzez wymianę na nowy.
> > Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?
>
> > Pozdrawiam
>
> Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
> jasno to określa: 14 dni, jeśli części są sprowadzane z innego kraju to
> 21 dni ale nie ma możliwości by serwis trzymał sprzęt 2 miesiące! Pozdrawiam
A te zapisy sa nadal wazne? Nawet jesli, to dotycza tylko reklamacji z
tytulu niezgodnosci z umowa. A Twoj przedpisca wymieszal obydwie
mozliwosci - reklamacja z tytulu gwarancji (karta gwarancyjna) z
niezgodnoscia.
-
15. Data: 2010-04-30 18:50:48
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: peter <p...@p...com>
peter pisze:
> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
>
> Mam zatem pytanie:
> Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
> tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
> nie do przyjecia.
> Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?
>
Odebralem wczoraj ale dzisiaj zanioslem spowrotem bo sie nie dalo
zadzwonic, poza ta drobna niedogodnoscia tel przeszedl wg serwisu
z 30 roznych innych testow;)
ja ma pecha i dostalem taki model czy te motorole takie sa?
--
P
-
16. Data: 2010-05-01 01:07:14
Temat: Re: motorola milestone porazka serwisowa
Od: Szadzik <w...@o...pl>
peter pisze:
> peter pisze:
>> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
>> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
>> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
>>
>> Mam zatem pytanie:
>> Da sie jakos rozwiazac umowe z playem w zwiazku z tym ze
>> tel dzialal 2 dni i czas oczekiwania na naprawe jest zupelnie
>> nie do przyjecia.
>> Mial ktos taki przypadek nie tylko w playu?
>>
>
> Odebralem wczoraj ale dzisiaj zanioslem spowrotem bo sie nie dalo
> zadzwonic, poza ta drobna niedogodnoscia tel przeszedl wg serwisu
> z 30 roznych innych testow;)
> ja ma pecha i dostalem taki model czy te motorole takie sa?
>
Twój egzemplarz jakiś trefny mumsi być.
Mam Milestonea od 2.5 miesiąca i zero problemów.
--
Szadzik
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.