  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: moje doznania z netia
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Sat, 9 Oct 2004 10:36:52 +0200

    Dnia Wed, 06 Oct 2004 22:52:34 +0200, Makson napisał(a):

    > Lacze dzierzawione 128 kbit, symetryczne do netii - 800 netto (976 brutto)
    > Handlowcy mowia (mamy juz super znizke, bo normalnie jest jeszcze wiecej), ze to
    > juz taniej sie nie da... w zwiazku z czym rezygnujemy.

    Zapomnij.. w zakresie internetu Netia jedyne czym może się pochwalić, to
    zamordowaniem TopNetu, który dbał o klientów i się starał (przynajmniej
    oddział który znałem). Wzięli, przywieźli "fahofcuff" w teczkach z
    warsiawki i rozpierdolili wszystko w pizdu.
    Polboxu na razie jeszcze nie zepsuli.. ciekawe jak długo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Question is: What is "mahnahmahna" ??