  • Data: 2004-10-09 09:40:32
    Temat: Re: Uwaga na Net24!!!!!
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > wiemy wiemy, jak ja się ciesze że u mnie w miasteczku jest mała stacja
    > benzynowa z przewagą personelu pamiętającego CPN (2) nad młodym (1),
    > już zarażonym marketoidalnymi pomysłami z warsiaffki
    > jak się młody za bardzo wychyla wciskając coś to dostaje
    > przysłowiowego psztyczka w nos i się kończy.
    > oczywiście wiedzą doskonale że ja sobie sam paliwo tankuje więc
    > nawet nie podchodzą do dystrybutora czego bardzo nie lubie w stacjach
    > benzynowych

    Akurat jest ciut inaczej. Na stajach z orłem panuje pewien standard,
    którego muszą się trzymać pracownicy (te wszystkie pytania, uśmiechy,
    aktywna sprzedaż, ...). Jeżeli kontrola wykaże, iż dany pracownik
    z tych standardów wyriabia poniżej 85% to traci premie, to jest czasami
    spory kawał pieniądza.

    --
    pozdrawiam,
    DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu usun nadmiarowe kropki]