  • 81. Data: 2016-04-14 21:43:12
    Temat: Re: skrzyżowanie.
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    news:6a1sgbhv2ghv4qfjl172ihutp4ivalca02@4ax.com...
    Fri, 8 Apr 2016 16:26:57 +0200, w <ne8f3a$m9o$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > On 08.04.2016 16:03, r...@k...pl wrote:
    > >
    > > https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
    ,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    > Ale to jest zupełnie inne skrzyżowanie.

    > Zupełnie takie samo skrzyżowanie, tylko że z oznakowaniem poziomym dla
    > opornych :).

    Bzdury wypisujesz. To nie jest takie samo skrzyżowanie.
    To połączenie ma znak A-7 "ustąp pierwszeństwa".
    "Nasze" połączenie tego nie ma.

    > Na 90% to skrzyżowanie kończy się
    > nawet za tą odnogą po lewej stronie (tą, którą można pojechać pod prąd).

    Skrzyzowanie kończy się tam, gdzie kończy się namalowana powierzchnia
    wyłączona - na podstawie definicji skrzyżowania w PoRD.

  • 82. Data: 2016-04-14 22:11:52
    Temat: Re: zmiana pasa.
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    Wed, 13 Apr 2016 17:51:11 +0200, w <nelpta$up2$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    ,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    https://www.google.pl/maps/@52.2922957,21.0174263,3a
    ,75y,163.59h,53.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
    d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656

    > tutaj nigdzie nie zachodzi przypadek zmiany pasa, lecz wyboru
    > pasa przy manewrze.

    Zgadza się, tutaj zachodzi wybór pasa przy manewrze zmiany pasa.
    Więc w czym problem ?

  • 83. Data: 2016-04-15 11:55:44
    Temat: Re: pasy nie kończą się.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2016 21:33:09 +0200, w <570ff394$0$696$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

    > Tam żadne pasy nie kończą się.
    > Jest ich kontynuacja na drodze powstałej w wyniku
    > połączenie dwóch dróg.
    > Tam żadne pasy nie przechodzą.
    > Tam jest połączenie dróg i przez to pasów robi się więcej.

    Zadziwiasz mnie. W sumie nie wiem jak to skomentować :))

  • 84. Data: 2016-04-15 11:57:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2016 21:43:12 +0200, w <570ff394$2$696$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

> [...]
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    > Bzdury wypisujesz. To nie jest takie samo skrzyżowanie.
    > To połączenie ma znak A-7 "ustąp pierwszeństwa".

    A ja dałbym głowę, że tam widzę przed skrzyżowaniem znaki.
    Ale może źle patrzę :)))

    > Skrzyzowanie kończy się tam, gdzie kończy się namalowana powierzchnia
    > wyłączona - na podstawie definicji skrzyżowania w PoRD.

    Już ci pisałem i nawet wklejałem obrazki -- skrzyżowanie kończy się tam, gdzie
    kończą się powierzchnie wyznaczone przez łuki. Nie uczysz się, a masz wyborną
    okazję :)

  • 85. Data: 2016-04-15 12:29:33
    Temat: Re: pierwszeństwo.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2016 21:29:13 +0200, w <570ff393$1$696$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

    > Nie, tam nie ma ronda.
    > "Nasze" skrzyżowanie to Piekoszowska-Działkowa.

    Widzę, że nawet niespecjalnie orientujesz się o jakie skrzyżowanie chodzi.

    Nie, to skrzyżowanie Grunwaldzka(DW786) x Podklasztorna. Zacytuję linki z postu
    autorki wątku:
    https://www.google.pl/maps/@50.8757213,20.5987312,3a
    ,75y,291.69h,89.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSPT6azKAGv1z
    -XLAWN4TRg!2e0!7i13312!8i6656
    https://www.google.pl/maps/@50.875802,20.5982794,3a,
    75y,271.11h,69.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sozS20m7Ory6A8
    O3zpIEq1w!2e0!7i13312!8i6656

    I jest tam teraz rondo:
    http://kielce.wyborcza.pl/kielce/1,47262,19265311,fu
    szerka-na-nowym-rondzie-drogowcy-nie-widza-problemu-
    interweniuje.html

    PS. Czyli autorce wątku udał się trolling :)

  • 86. Data: 2016-04-15 16:35:32
    Temat: Re: "moja" definicja skrzyzowania ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2016 21:35:33 +0200, w <570ff394$1$696$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

    > https://lh4.googleusercontent.com/-oMWia0tSsco/UpdG3
    uAyQEI/AAAAAAAAO40/0dABj5aVcmM/s404/Czy%2520to%2520j
    est%2520skrzyzowanie_A.png
    > popatrz na wierzchołki
    > i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo
    >
    > Zamiast wrzucać jakieś obrazki "ni przypiął, ni przyłatał",

    Masz obrazkowo wytłumaczone co jest skrzyżowaniem.

    > skup się na "naszym" skrzyżowaniu i podawaj uzasadnienia.
    > Wygląda, że chcesz w ten sposób wymigać się od odpowiedzi
    > i nie wyjaśnić to co napisałeś.

    Mam propozycję -- skoro nawet obrazki nie trafiają to może napisz do ichniej
    policji, na pewno wytłumaczą.

    > Czyli nie potrafisz uzasadnić swojego rozumowania,
    > czyli zorientowałeś się, że nie masz racji.
    > Wyjaśnij, co to znaczy "moja" definicja skrzyżowania ?

    Masz kolejny obrazek:
    https://www.google.pl/maps/@50.8758265,20.5981419,3a
    ,75y,2.44h,87.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj3Nlz0d9F-uyRD
    BRoPgIGw!2e0!7i13312!8i6656
    Zobacz gdzie kończą się łuki i skonfrontuj to ze swoim wyimaginowanym
    wyobrażeniem, że skrzyżowanie kończy się tam gdzie obszar wyłączony.

  • 87. Data: 2016-04-17 11:39:38
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

> [...]
    > i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo

    > Masz obrazkowo wytłumaczone co jest skrzyżowaniem.

    Ten obrazek przystaje jak "pięść do nosa" do definicji skrzyzowania
    z PoRD. Przeczytaj PoRD. W PoRD zupełnie inaczej opisane jest
    skrzyżowanie.

> [...]

    Zobacz gdzie kończą się łuki i skonfrontuj to ze swoim wyimaginowanym
    > wyobrażeniem, że skrzyżowanie kończy się tam gdzie obszar wyłączony.

    Co ty mi pokazujesz jakąś piękną zieleń z wydeptaną ścieżką ?
    Coś fantazjujesz o łukach.
    Pisz o co ci chodzi i uzasadniaj to z podaniem przepisów z PoRD.
    Nie trolluj.

  • 88. Data: 2016-04-17 11:41:34
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

> [...]
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    > To połączenie ma znak A-7 "ustąp pierwszeństwa".

    > A ja dałbym głowę, że tam widzę przed skrzyżowaniem znaki.

    To drugie - źle patrzysz.
    Popatrz jeszcze raz
    https://www.google.pl/maps/@50.8757169,20.5981318,3a
    ,75y,45.72h,84.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5WTllxIE4uoo5
    udY-H2KSA!2e0!7i13312!8i6656
    Tam nie ma oznakowania dotyczącego pierwszeństwa.

    > Już ci pisałem i nawet wklejałem obrazki -- skrzyżowanie kończy się tam,
    > gdzie kończą się powierzchnie wyznaczone przez łuki.

    Tam gdzie pisałeś i wklejałeś to jeszcze dopisz uzasadnienie
    z powołaniem się na PoRD. Bez uzasadnienia, jest to tylko twoja
    fantazja i bogata wyobraźnia.

  • 89. Data: 2016-04-18 10:56:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Apr 2016 11:41:34 +0200, w <57135a72$1$698$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

> [...]
    ,75y,45.72h,84.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5WTllxIE4uoo5
    udY-H2KSA!2e0!7i13312!8i6656
    > Tam nie ma oznakowania dotyczącego pierwszeństwa.

    Widzę, że nie wiesz nawet gdzie jest początek skrzyżowania :))
    Informacyjnie -- pierwszeństwo ustala się przed skrzyżowaniem.
    Tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@50.8758361,20.5965346,3a
    ,75y,102.95h,75.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAgAEUa7xf3zg
    mh1-Sn0pQw!2e0!7i13312!8i6656
    albo tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@50.8754756,20.597839,3a,
    75y,66.44h,73.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCimsb40cXiqbwR
    OfYyfeiQ!2e0!7i13312!8i6656
    zależnie skąd pojazd nadjechał.

    Ale może to nie są znaki, tylko wskazówki :))

    > Tam gdzie pisałeś i wklejałeś to jeszcze dopisz uzasadnienie
    > z powołaniem się na PoRD. Bez uzasadnienia, jest to tylko twoja
    > fantazja i bogata wyobraźnia.

    Ile razy mam wklejać definicję skrzyżowania:
    Skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich
    połączenie lub rozwidlenie, ***łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    przecięcia, połączenia lub rozwidlenia***;

    Kluczowe wyrażenie podkreślone. W przypadku gdybyś nadal nie rozumiał, to w
    necie masz pełno dalszych wyjaśnień nawet z obrazkami, nawet możesz do policji
    napisać co to są te powierzchnie. Już ci nawet podawałem linka, ale widocznie
    albo nie czytałeś, albo nie zrozumiałeś -- albo jedno i drugie :)

  • 90. Data: 2016-04-18 11:27:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Apr 2016 11:39:38 +0200, w <57135a72$0$698$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <t...@a...hs> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ten obrazek przystaje jak "pięść do nosa" do definicji skrzyzowania
    > z PoRD. Przeczytaj PoRD. W PoRD zupełnie inaczej opisane jest

    Przedstaw swoją "interpretację" -- może być fajna zabawa :)

> [...]
    > Coś fantazjujesz o łukach.
    > Pisz o co ci chodzi i uzasadniaj to z podaniem przepisów z PoRD.

    Masz patrzeć na łuk jezdni, a nie na trawkę. Skrzyżowanie kończy się tam, gdzie
    kończy się łuk, bo on kończy powierzchnię utworzoną przecięciem się dróg.

    Dodałbym, że w skrzyżowanie często kończy się jeszcze dalej, ale to już sobie
    wygooglasz (heh, jasne ;) ).