  • Data: 2014-05-05 21:13:07
    Temat: Re: mój pierwszy program...
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-05 09:03, firr pisze:
> [...]
    Jak na forum dziłające od 3 lat, to liczba wątków jest "imponująca"...
    Aczkolwiek temat ciekawy, nie powiem.

    > wyglada dobrze ale zupelnie nie znam sie
    > na tym dziale programowania (jedyne co umiem z www to otworzyc canvas i napisac na
    niego troche kodu w javaskrypcie) trak ze trudno mi ocenic jakiej to roboty wymaga
    itp
    Instalujesz phpBB, konfigurujesz, wgrywasz skórkę i voila!
    Dla kogoś, kto nie robi to po raz pierwszy to max kilka godzin pracy...

    --
    wloochacz