  • Data: 2012-04-12 22:39:43
    Temat: Re: modyfikacja glosnika
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.04.2012 22:11, Ukaniu wrote:

    > Jaki typ obudowy?

    Zamknięta. A dokładniej to były zdajesie Mildtony, trochę je wzmocniłem,
    wytłumiłem panelami z wełny mineralnej i zatkałem pierdzirury.
    Głośniki to były Peerless Qc 890913 Cat.no.831648 (cokolwiek to znaczy).

    > To, że gra ciszej to wina mniejszej sprawności głośnika w porównaniu do
    > poprzedniego.

    Gdyby tylko ciszej to nie byłoby problemu, ale one grają praktycznie bez
    niskich tonów, a te średnio-niskie brzmią głucho tak jakbyś miał zatkane
    uszy przez katar.

    > Dolny szmaciany resor działa dobrze w całości, pocięty się przekosi.

    Jeśli to zrobię symetrycznie? - no chyba że się urwie to wiadomo.
    Ja się nie upieram - jeśli tego nikt nie próbował to może warto
    poświęcić jeden pseudo-głośnik dla sprawy. Jeśli ktoś mi napisze że
    próbował i nic to nie dało to mu uwierzę.

    Mirek.