  • Data: 2010-02-19 07:38:23
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł <p...@n...pl> writes:

    > Myślę, że dominującym składnikiem ceny są różnego rodzaju opłaty za
    > patenty, certyfikacje, za numer IMEI itd.

    Tak, tak, 10 lat temu tez mnie przekonywano, ze telefon MUSI kosztowac
    1500 zl, a wszystko co taniej to operator laskawie klientowi
    sponsoruje.

    Teraz nowy telefon - z patentem, certyfikacja, imei, klawiatura,
    ekranem, mikrofonem, glosnikiem etc mozna kupic za 70 zl.

    Modem do laptopa nie ma prawa byc w produkcji drozszy, przeciwnie.

    MJ