  • Data: 2010-02-19 11:38:58
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-02-2010 o 12:04:25 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 10 lat temu to chyba jakis wypasiony model.
    > Ale 20 lat temu owszem - telefon mogl 1500zl kosztowac.

    1500 za telefon?
    To chyba było tak. Pierw analogowce i pierwsze komórki to może.
    Ale z 10 lat temu do najlepsze aparaty kosztowały ok 500zl, może z 700.
    Co rok lub dwa zawsze brałem sobie najlepszy jaki się ukazał.
    Teraz aparaty znów chodzą po 1500 i grubo więcej.
    Chyba naprawdę trzeba być bogatym aby nosić (normalnie używać :) ) przy
    sobie legalnie kupiony za gotówkę aparat za 2tys.
    Mnie zawsze było stać nie więcej jak ok 700zł, przy dobrym wietrze ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."