  • Data: 2013-02-24 01:23:41
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Q wrote:
    > Jeszcze jedno:
    > MR3220 jest od jakiegos czasu w nowej wersji (v2).

    Ano jest - paskudna i niewygodna (po co diody na górze? kto ogląda
    routery z góry???

    > Ponoc przebudowali PCB

    Gnioazdo USB z boku to dobre posunięcie...

    > i poprawili
    > wydajnosc pradowa portu USB,

    Mam wątpliwości w tym punkcie...

    > ale zeby rownowaga w przyrodzie istnialia musieli cos spierdolic :).

    Czy ja wiem - działa podobnie, doszła automatyka wyboru operatora/APN...

    > Model v1 mial prosta, prostokatna, praktyczna obudowe.
    > (abstrahujac czy byla ladna czy nie).

    TP-Link z estetyki nie słynie...

    > Model v2 ma nowa obudowe w ksztalcie odwroconej mydelniczki
    > (za cholere nie postawisz jej w pionie)

    Jak się uprzeć...

    > i tak zajebiscie obudowali (czyt.: ukryli, schowali)
    > port USB, ze bez przedluzacza malo co tam wetkniesz :).

    MR3420 ma z boku i działa i wszystko pasuje. W MR3220 jest inaczej?

    Jakub