  • Data: 2013-02-24 01:29:07
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    dizel wrote:
    > No może i było trzeba, na starych kartach na nowych które wysłali po
    > 1.10.2012r nic nie musiałem robić oprócz wprowadzenia apn[...]

    Już dawno i nie prawda - powyższa modyfikacja dotyczyła kart z tzw.
    blokadą TS11. Aktualnie bedące karty BDI nie mają tej "przypadłości". Po
    to była ta wielka wymiana, żeby zlikwidować tę durną blokadę, która
    uniemożliwiła Aero2 migrację kart do nowej konfiguracji sieci.
    http://jdtech.pl/2012/09/aero2-wymiana-kart-sim-co-w
    iemy.html

    Jakub