eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymoc silnika i przepustnicaRe: moc silnika i przepustnica
  • Data: 2011-04-19 12:33:52
    Temat: Re: moc silnika i przepustnica
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-19 08:43, butterfly pisze:
    > Witam.
    > mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
    > poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca
    > sie (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
    > obtotów - równiez a później ... kicha.

    Pojedź na TECH-a i niech diagnosta po kolei sprawdza wszystkie czujniki,
    samo sczytanie błędów to można żarówką sprawdzić a to żadna diagnoza.
    niech sprawdzi czy TPS działa w całym zakresie, czy sondy reagują
    poprawnie, temp powietrza, cieczy chłodzącej, każdy czujnik po kolei,
    wtedy będziesz miał dokładny obraz tego co się dzieje.
    Mechanik, który potrafi odczytać błędy i stwierdzić że: "nie ma błędów
    to nie ma problemu" powinien zostać ubiczowany.

    U siebie na szczęście jestem w stanie sam wykonać podstawowe diagnozy
    prostym ELM327 i w oparciu o instrukcje serwisową dokładnie udawało mi
    się stwierdzić co ulegało uszkodzeniom.

    Druga sprawa, że producent ułatwił sprawę i pozwolił na podgląd
    większości parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera
    pokładowego bez konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu
    diagnostycznego ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: