eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymoc silnika i przepustnicaRe: moc silnika i przepustnica
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: moc silnika i przepustnica
    Date: Tue, 19 Apr 2011 12:33:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <iojoei$7nh$1@news.onet.pl>
    References: <iojatn$h5s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.9.147
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303209234 7921 109.231.9.147 (19 Apr 2011 10:33:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Apr 2011 10:33:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <iojatn$h5s$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362930
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-19 08:43, butterfly pisze:
    > Witam.
    > mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
    > poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca
    > sie (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
    > obtotów - równiez a później ... kicha.

    Pojedź na TECH-a i niech diagnosta po kolei sprawdza wszystkie czujniki,
    samo sczytanie błędów to można żarówką sprawdzić a to żadna diagnoza.
    niech sprawdzi czy TPS działa w całym zakresie, czy sondy reagują
    poprawnie, temp powietrza, cieczy chłodzącej, każdy czujnik po kolei,
    wtedy będziesz miał dokładny obraz tego co się dzieje.
    Mechanik, który potrafi odczytać błędy i stwierdzić że: "nie ma błędów
    to nie ma problemu" powinien zostać ubiczowany.

    U siebie na szczęście jestem w stanie sam wykonać podstawowe diagnozy
    prostym ELM327 i w oparciu o instrukcje serwisową dokładnie udawało mi
    się stwierdzić co ulegało uszkodzeniom.

    Druga sprawa, że producent ułatwił sprawę i pozwolił na podgląd
    większości parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera
    pokładowego bez konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu
    diagnostycznego ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: