  • Data: 2009-05-22 19:32:57
    Temat: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Hahaha, ja też znam takich sensacyjnych teoretyków, którzy dowodzą różne
    > rzeczy na opak, również dot. Czarnobyla. Najlepszy tekst jaki słyszałem
    > to: "Ten Czarnobyl jednak coś spowodował, bo oddziały onkologii pękają w
    > szwach". Rozumiem, że przed Czarnobylem onkologia świeciła pustkami, a
    > onkolodzy trudnili się żebractwem, żeby przeżyć?

    Ja nie o onkologii. Sa rozne inne rzeczy, np: tarczyca... Nie wiem czemu
    ludzie sie przypieprzaja do raka, przeciez niektore rodzaje raka sie
    _leczy_ materialami promieniotworczymi. Owszem - nie ma dowodu czy to
    bardziej przez Czernobyl, czy bardziej przez postep w medycynie, ale
    pogadaj prosze z ludzmi z Ukrainy zanim tak kategorycznie bedziesz
    twierdzic. Poza tym _udowodnij_ prosze ze to nie przez Czernobyl...

    > Dla twojej wiadomości, są we Francji miejsca, gdzie promieniowanie tła
    > jest 100 razy silniejsze niż w Polsce i ludzie tam żyją od starożytności
    > i wcale nie widać żeby przedwcześnie wymierali. Tym bardziej jedna
    > radioaktywna chmura jaka przeszła po Czarnobylu nie mogła nic zrobić.

    Dla Twojej wiadomosci, nie bez powodu w 1/3 Polski nagle polowa
    technikow ze szpitali zaczela do siebie dzwonic, a kazdy chcial pozyczyc
    Geigera od kolegi, bo jego sie zepsul. Po kilku godzinach dopiero
    zaczeli cos podejrzewac.

    --
    Jerry1111