    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: mniejsze zlo
    Date: Tue, 14 Apr 2009 13:11:24 -0700 (PDT)

    On 14 Apr., 19:39, nb <n...@n...net> wrote:

    > Zawile.

    > Nie wiadomo na jakie pytanie to jest odpowiedź,
    > Wystarczy przyjąć jakiś punkt odniesienia.
    > Np to, że z 20 mega obrazka, chcemy uzyskac 2 mega.

    intencja pytajacego jest jasna

    mozna do tego dojsc na 2 sposoby przez redukcje rozdzielczosci lub
    zwiekszenie stopnia kompresji.

    redukcja rozdzielczosci w fotografi ogolnej jesli ja ogladamy w
    calosci na monitorze bedzie praktycznie niezauwazalna - a wiec mozna
    ja zrobic do minimalnej dopuszczalnej i nastepnie schodzic konieczna
    kompresja , jak najmniejsza.

    XXX