  • Data: 2012-03-05 18:32:49
    Temat: Re: mniej SMS
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" napisał:

    > Pod warunkiem, że się nie podpisało umowy z "telefonem za złotówkę".

    No podpisałem na 2 lata i telefon "za złotówkie" wziąłem też.
    I zmieniłem po roku na niższy - niby niewiele, raptem 4 zł miesięcznie, ale
    prepaidziarze dla niższych kwot wykonują co miesiąc wielogodzinne
    gimnastyki.

    > Poza tym niższy abonament ma z kolei jak dla mnie za małe limity
    > transferu danych... :)

    W tym niższym mam 1 GB "normalnego" internetu vs. 750 MB "taniego
    internetu", jaki był w wyższym.
    Kolejny prepaidziarski mit obalony.

    JoteR