-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q0djth$beu$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0uqcs$3sl$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q10dm4$nh5$4@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 08 Jan 2019 05:59:56 GMT
Lines: 89
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1546927196 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 77.65.80.250:50785
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647796
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> Nie - po prostu większość kierowców się jednak zatrzymuje jak
>>> widzi pieszego na przejściu. Natomiast z mojej wyliczanki (jak
>>> widzisz w niej błąd to sprostuj) wynika, że w praktyce nie ma
>>> możliwości spełnienia twojego postulatu "nie jesteś pewny, to nie
>>> wchodzisz na przejście".
>>>
>> Podstawowy bład polega na tym, ze rozpatrujesz cała jezdnie w
>> kontekscie jednego kierunku... tymczasem tak naprawde sa dwa
>> kierunki i tylko polowa dystansu.
>
> Niby dlaczego - ten z drugiej cię nie może trafić? Był ostatnio
> wątek jak dziecieka potrącił na drugim pasie. Też były głosy że
> "wtargnął".
>
Mowie tylko ze w twoich wyliczeniach nie zgadzaja sie odległosci bo
liczysz jedna strone dla siedmiu metrów a powinienes dwie dla 3,5...
>> Dodatkowo 5km/h to stosunkowo wolny spacer.
>
> Nie - 6km to szybki żołnierski marsz. spacer to miedzy 3 a 4. między
> 4 a 5 to "przelotowa" pieszych przed 60.
>
Co nie zmienia faktu, ze widzac nadjezdzajacy pojazd mozesz przyspieszyc
a przechodzac w tłoku ulicznym przez ulice mozesz isc szybkim zołnierskim
krokiem.
>>> Znaczy co obserwujesz? Skoro to piesi są głupi, to czemu na
>>> polskich drogach roi się od filmików z kierowcami a pieszych jest
>>> jak na lekarstwo? Obserwijesz co chcesz widzieć i tyle.
>>>
>> Widze tyle samo złych zachowan u kierowców co u pieszych.
>
> Więc jak wytłumaczysz to, że na yutubach widać głównie kierowców?
> Zarazili się ojkofobią od prezesa?
>
Bo w przpyadku pieszych złe zachowanie najczesciej nie skutkuje niczym
złym. A kierowcy nagrywaja sie cały czas na calej drodze, nie tylko w
obrebie pasów.
Ale ponizej przyznałem ci racje - kierowcy łamia przepisy czesciej.
I co z tego?
Jaki wniosek wyciagnałbys z takiego faktu jako pieszy?
>>> To co pisze - masz jechać zgodnie z zasadami, a nie stawać na
>>> zielonym, bo może szwagier jedzie. Zatrzymujesz się przed każdym
>>> zielonym i sprawdzasz? Czemu nie? Przecież może tirolot lecieć i
>>> zgodnie z twoją teorią dla własnego dobra powinieneś się upewnić
>>> przed skorzystaniem z własnego pierwszeństwa.
>>>
>> Nie, nie zatrzymuje sie - pisałem juz o tym kiedys.
>
> No więc bądź konsekwentny - przecież to w twoim interesie - tirolot
> może lecieć!
>
Dlatego pieszy ma lepiej bo łatwiej ocenic mu całosc sytuacji.
kierowca musi liczyc na to ze inni beda jechac zgodnie z przepisami bo
stawanie na kazdej drodze pomimo posiadania pierwszenstwa to sprowadzanie
sprawy do absurdu.
>> Ale tyle co moge to staram sie boki obserwowac i jak widze ze ktos
>> z boku zapierdala to zahamuje pomimo tego ze mam pierwszenstwo.
>
> Z tym, że nie zobaczysz, bo generalnie patrzysz na wprost.
>
Nie obserwujesz boków drogi zwłaszcza tam gdzie jest widocznosc?
Ani tego co dzieje sie z tyłu?
>>> Jeszcze raz odsyłam do youtuba - widzicz, co chcesz widzieć -
>>> nazywa się to fachowo confirmation bias - swoją drogą nie wiem jak
>>> po polsku.
>>>
>> Ale co mam zobaczyc na yt? Kierowców przekraczajacych przepisy?
>> Tak, ich tez widze na drogach pełno! Masz racje, moze nawet wiecej
>> niz pieszych. ale czy to udowadnia ze piesi dbaja o swoje
>> bezpieczenstwo?
>
> To znaczy, że skoro piesi są głupi, to kierowcy głupsi sądząc po
> filmikach - to chcesz powiedzieć?
>
Jakie ma znaczenie kto jest głupszy? Ja szukam raczej madrosci a nie
glupoty :)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.19 07:15 Shrek
- 08.01.19 07:16 Shrek
- 08.01.19 08:31 Alik
- 08.01.19 09:01 j...@j...org
- 08.01.19 11:59 Budzik
- 08.01.19 11:59 Budzik
- 08.01.19 13:29 Mateusz Viste
- 08.01.19 18:13 Cavallino
- 08.01.19 18:59 Budzik
- 08.01.19 19:00 Shrek
- 08.01.19 19:02 Shrek
- 08.01.19 19:09 Shrek
- 08.01.19 21:44 j...@j...org
- 08.01.19 22:07 Alik
- 08.01.19 23:03 tom
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=