eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <q0djth$beu$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0uqcs$3sl$3@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q10dm4$nh5$4@node2.news.atman.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 08 Jan 2019 05:59:56 GMT
    Lines: 89
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1546927196 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 77.65.80.250:50785
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647796
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>> Nie - po prostu większość kierowców się jednak zatrzymuje jak
    >>> widzi pieszego na przejściu. Natomiast z mojej wyliczanki (jak
    >>> widzisz w niej błąd to sprostuj) wynika, że w praktyce nie ma
    >>> możliwości spełnienia twojego postulatu "nie jesteś pewny, to nie
    >>> wchodzisz na przejście".
    >>>
    >> Podstawowy bład polega na tym, ze rozpatrujesz cała jezdnie w
    >> kontekscie jednego kierunku... tymczasem tak naprawde sa dwa
    >> kierunki i tylko polowa dystansu.
    >
    > Niby dlaczego - ten z drugiej cię nie może trafić? Był ostatnio
    > wątek jak dziecieka potrącił na drugim pasie. Też były głosy że
    > "wtargnął".
    >
    Mowie tylko ze w twoich wyliczeniach nie zgadzaja sie odległosci bo
    liczysz jedna strone dla siedmiu metrów a powinienes dwie dla 3,5...

    >> Dodatkowo 5km/h to stosunkowo wolny spacer.
    >
    > Nie - 6km to szybki żołnierski marsz. spacer to miedzy 3 a 4. między
    > 4 a 5 to "przelotowa" pieszych przed 60.
    >
    Co nie zmienia faktu, ze widzac nadjezdzajacy pojazd mozesz przyspieszyc
    a przechodzac w tłoku ulicznym przez ulice mozesz isc szybkim zołnierskim
    krokiem.

    >>> Znaczy co obserwujesz? Skoro to piesi są głupi, to czemu na
    >>> polskich drogach roi się od filmików z kierowcami a pieszych jest
    >>> jak na lekarstwo? Obserwijesz co chcesz widzieć i tyle.
    >>>
    >> Widze tyle samo złych zachowan u kierowców co u pieszych.
    >
    > Więc jak wytłumaczysz to, że na yutubach widać głównie kierowców?
    > Zarazili się ojkofobią od prezesa?
    >
    Bo w przpyadku pieszych złe zachowanie najczesciej nie skutkuje niczym
    złym. A kierowcy nagrywaja sie cały czas na calej drodze, nie tylko w
    obrebie pasów.
    Ale ponizej przyznałem ci racje - kierowcy łamia przepisy czesciej.
    I co z tego?
    Jaki wniosek wyciagnałbys z takiego faktu jako pieszy?

    >>> To co pisze - masz jechać zgodnie z zasadami, a nie stawać na
    >>> zielonym, bo może szwagier jedzie. Zatrzymujesz się przed każdym
    >>> zielonym i sprawdzasz? Czemu nie? Przecież może tirolot lecieć i
    >>> zgodnie z twoją teorią dla własnego dobra powinieneś się upewnić
    >>> przed skorzystaniem z własnego pierwszeństwa.
    >>>
    >> Nie, nie zatrzymuje sie - pisałem juz o tym kiedys.
    >
    > No więc bądź konsekwentny - przecież to w twoim interesie - tirolot
    > może lecieć!
    >
    Dlatego pieszy ma lepiej bo łatwiej ocenic mu całosc sytuacji.
    kierowca musi liczyc na to ze inni beda jechac zgodnie z przepisami bo
    stawanie na kazdej drodze pomimo posiadania pierwszenstwa to sprowadzanie
    sprawy do absurdu.

    >> Ale tyle co moge to staram sie boki obserwowac i jak widze ze ktos
    >> z boku zapierdala to zahamuje pomimo tego ze mam pierwszenstwo.
    >
    > Z tym, że nie zobaczysz, bo generalnie patrzysz na wprost.
    >
    Nie obserwujesz boków drogi zwłaszcza tam gdzie jest widocznosc?
    Ani tego co dzieje sie z tyłu?

    >>> Jeszcze raz odsyłam do youtuba - widzicz, co chcesz widzieć -
    >>> nazywa się to fachowo confirmation bias - swoją drogą nie wiem jak
    >>> po polsku.
    >>>
    >> Ale co mam zobaczyc na yt? Kierowców przekraczajacych przepisy?
    >> Tak, ich tez widze na drogach pełno! Masz racje, moze nawet wiecej
    >> niz pieszych. ale czy to udowadnia ze piesi dbaja o swoje
    >> bezpieczenstwo?
    >
    > To znaczy, że skoro piesi są głupi, to kierowcy głupsi sądząc po
    > filmikach - to chcesz powiedzieć?
    >
    Jakie ma znaczenie kto jest głupszy? Ja szukam raczej madrosci a nie
    glupoty :)


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: