  • Data: 2019-01-06 19:00:00
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.

    Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji mowiłem.

    > Nawet jak
    > masz paranoid mode włączony, to okazuje się, że to nie działa.
    > Widzisz kierowcę, patrzycie sobie w oczy, zwalnia, a na końcu i tak
    > chce cię rozjechać, a zwaniał, bo skręcał.

    Nie wiem, byc moze moje doswiadczenie zyciowe jest zbyt małe ale naprawde
    nie zdarzyło mi sie.
    Natomiast z racji pewnych okolicznosci czesto musze przedostac sie na
    druga strone drogi tam gdzie nie ma przejscia a ruch jest auto za autem.
    I jak to robie bezpiecznie? Ano własnie w taki sposób, ze upewniam sie ze
    kierowca mnie widzi. I nawet czesto mnie puszczaja z wyrozumiałoscią.

    Ale:
    Słuchałem ostatnio wywiadu z gosciem z Jaworzna. Fajnie gada.
    Twierdzi ze to rzeczywiscie jest problem, ze ludzie maja tendencje do
    przyspieszania przed pasami. I to jest masakra.

    Ale od czego Jaworzno zaczeło program 0 ofiar na drodze? Od obwodnicy...

> [...]
    > zachodnią granicę, to okazuje się, że jednak potrafią. I to wskazuje
    > drogę - za wymuszenie jebać, karać, nie wyróżniać - 10 punktów to
    > dobra kara - w praktyce żółta i czerwona kartka. Albo się nauczy
    > albo za drugim razem wyskoczy z prawka i nie będzie pierdolił, że
    > pierwszeństwo pierwszeństwem, ale to pieszy ma spierdalać. Może to
    > nie ładnie, ale tym co takie argumenty wysuwają, życzę żeby im jakiś
    > tir wyegzekwował swoej "pierwszeństwo na podstawie masy". NIe to
    > żebym był mściwy, ale w moim interesie jest żeby kretyna
    > wyeliminował tir, zanim kretyn kogoś zabije.

    Ja nikomu zle nie zycze. nie sadze tez zeby ta rozmowa kogokolwiek
    utwierdzała w jakichkolwiek dodatkowych prawach kierowcy bo w sumie nic
    tu o tym nie było.
    Mowa jest o tym co moze pieszy zeby polepszyc swoje bezpieczenstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,