-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Date: Fri, 4 Jan 2019 16:02:12 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 39
Message-ID: <q0nshl$na3$1@node2.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<q0b16q$uft$1@node2.news.atman.pl> <q0cih6$at6$1@node2.news.atman.pl>
<q0difg$7vn$3@node2.news.atman.pl> <q0mvca$rpt$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1546614133 23875 85.221.129.71 (4 Jan 2019 15:02:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jan 2019 15:02:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <q0mvca$rpt$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190104-2, 04.01.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647475
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-01-2019 o 07:46, LEPEK pisze:
> W dniu 31.12.2018 o 18:09, Cavallino pisze:
>
>> Jeśli miasta miałoby szerokość JEDNEJ drogi szybkiego ruchu (co
>> powodowałoby że ta droga stanowiłaby główną część tego miasta) to
>> słabe to by były miasta....
>> Rozumiem, że w Trójmieście jest właśnie podobnie, ale akurat nie warto
>> czynić z tego ogółu.
>
> Nie jest.
> Zwycieśtwa-Grunwaldzka-Niepodległości-Zwycięstwa, która jest osią
> Trójmiasta nie jest w żadnym miejscu drogą szybkiego ruchu, choć są
> miejsca z podniesioną do 70 km/h prędkością dozwoloną.
Tyle że "jest podobnie" miało oznaczać "wąskie miasto którego większość
szerokości stanowiłaby droga szybkiego ruchu", a nie że już ten stan
osiągnięto.
> Druga oś, którą stanowi S6 jest drogą ekspresową, ale jest ona głównie
> poza miastem (kilka-kilkanaście kilometrów od wspomnianej osi). Pomiędzy
> nimi oraz wokół nich są dzielnice.
> Trójmiasto nie ma zatem szerokości jednej drogi szybkiego ruchu.
Czyli miasta o które tak się bałeś jednak nie istnieją? ;-)
>>
>> W Poznaniu nie ma w ogóle dróg szybkiego ruchu w mieście, a to co było
>> już zostało zlikwidowane w ostatnich kilku latach, więc z dzielnicy do
>> dzielnicy w ten sposób nijak nie przejedziesz i o tym mowa.
>
> A Głogowska? Krzywoustego?
Czekają na swoją kolej, są pomysły żeby pozwężać Głogowską do jednego
pasa, a na Krzywoustego już pomontowali gdzieniegdzie światła znakomicie
destablizujące ruch.
Ale na razie totalnie zepsuli Górny Taras Rataj (Zegrze-Chartowo) i mają
pomysły na kolejne miejsca....
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.19 08:46 Alik
- 06.01.19 12:26 Mateusz Viste
- 06.01.19 12:58 Alik
- 06.01.19 13:00 Shrek
- 06.01.19 16:00 Budzik
- 06.01.19 16:17 Shrek
- 06.01.19 16:28 Alik
- 06.01.19 16:37 Shrek
- 06.01.19 16:39 Alik
- 06.01.19 16:49 Mateusz Viste
- 06.01.19 17:06 J.F.
- 06.01.19 17:25 Alik
- 06.01.19 18:20 Akarm
- 06.01.19 18:59 Budzik
- 06.01.19 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=