-
Data: 2018-12-30 13:02:58
Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 30-12-2018 o 12:35, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** pisze tak:
>
>> Kolejny, który jeździ "szybko, lecz bezpiecznie", i nie będzie
>> zwalniał na pasach:
>>
>>
>> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/26-letni-kiero
wca-potracil-sm
>> iertelnie-2-kobiety-w-toruniu/l4p223y
>>
>> Do tragicznego wypadku doszło w Toruniu w sobotę około godziny
>> 19:30. Rozpędzone BMW wjechało na przejście dla pieszych. Dwie
>> kobiety nie miały szans na ucieczkę. Ofiary to matka i córka.
>> Obie zmarły niedługo po przewiezieniu do szpitala. Zawinił
>> 26-letni kierowca.
>>
>> Uderzenie było tak silne, że ofiary znalazły się ok. 50 m od
>> miejsca uderzenia. 52-letnia matka i jej 18-letnia córka zostały
>> przetransportowane do szpitala. Działania lekarzy nie zdołały
>> ich uratować. Zmarły krótko po godz. 20.
>
>
>
> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie, burzy się
przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co 50 m.....
Efekt był łatwy do przewidzenia - przy kilku przejściach w wiosce czy
mniejszym mieście, jesteś w stanie się na nich skupić, przy kilkuset -
nie ma takiej opcji, w końcu koncentracja musi spaść.
To samo dotyczy płynności ruchu, jazda całej trasy z prędkością zbliżoną
do roweru jest nierealna i nikt tak nie jeździ i jeździć nie będzie,
choćby oszołomy w kapeluszach, które wierzą skuteczność takiego sposobu,
nie wiadomo jak nóżką tupały.
Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany praktycznie w
100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza jeśli wiochę na
drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi szybkiego ruchu są
opóźnione po 10 lat i więcej....
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.18 13:09 wowa
- 30.12.18 13:43 Shrek
- 30.12.18 13:45 RadoslawF
- 30.12.18 14:50 ddddddddddddd
- 30.12.18 15:51 Janusz
- 30.12.18 16:16 j...@j...org
- 30.12.18 16:19 PiteR
- 30.12.18 16:40 Irokez
- 30.12.18 17:37 JDX
- 30.12.18 17:58 Jacek Maciejewski
- 30.12.18 18:03 P.B.
- 30.12.18 18:55 Cavallino
- 30.12.18 19:02 Cavallino
- 30.12.18 19:13 kk
- 30.12.18 19:29 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A